جای خالی صنایع تبدیلی در فارس احساس می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز؛ استاندار فارس گفت: جای خالی صنایع تبدیلی در بخش کشاورزی و باغداری در مناطقی همچون کارزین به شدت احساس می شود و سعی داریم تا با ارائه طرح ها و برنامه ریزی‌ها این خلاء را برطرف و فضای اشتغال و تولید را در شهرستان قیر و کارزین دگرگون کنیم.

احمدی ادامه داد: شهری با جمعیت جوان و پتانسیل نیروی انسانی نباید از نظر صنعتی و اقتصادی دچار محدودیت و محرومیت باشد بلکه مردم این شهر باید دست در دست یکدیگر و با ایجاد تعاونی ها و شرکت های سرمایه گذاری در کنار دولت چرخ توسعه منطقه را به حرکت درآورند.

وی، توسعه راههای مواصلاتی را راه خروج شهر کارزین از مهجوریت و بن بست پیشرفت دانست و بیان کرد: روند کند توسعه این شهر با توجه به سابقه و قدمت آن قابل قبول نیست و تمام دستگاهها، مدیران و نخبگان این شهر باید برای رفع موانع و تنگناها به ارائه ایده و برنامه بپردازند.

استاندار فارس با اشاره به شرایط اقتصادی فعلی کشور افزود: دولت فراتر از توان خود در زمینه های مختلف تلاش می کند تا علاوه بر حل مشکلات معیشتی مردم، حرکت رو به رشد توسعه کشور پرشتاب تر از گذشته ادامه یابد و در این راه هیچ توجیهی نمی تواند مانع از کوشش خدمتگزاران مردم در دولت یازدهم شود.

وی با اشاره به انجام سفرهای شهرستانی گفت: در سفرهای استانی تلاش می کنیم تا از نزدیک به بررسی مشکلات طرحهای عمرانی، صنعتی، فرهنگی و ورزشی و کمبودهای موجود در این بخش ها بپردازیم تا با امکانات و منابع موجود بتوانیم ضمن اولویت بندی طرحها، زمینه توسعه متوازن شهرستان ها را فراهم کنیم.

نماینده عالی دولت در فارس، با اشاره به اهمیت مشارکت های مردمی افزود: مشارکت مردمی موضوعی است که نباید به سادگی از کنار آن عبور کرد و بر همین اساس دولت تدبیر و امید با هدف رونق اقتصادی و تولید ثروت تاکید فراوانی بر تشکیل تعاونی ها و به کارگیری سرمایه های مردم در این خصوص دارد.

انتهای پیام/ز


برچسب ها: صنایع ، تبدیلی ، فارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.