مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری کرمان گفت: طرح مدرسه و محله سبز در سطح شهر کرمان اجرا می‌شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران،ایمان سیف‌اللهی اظهار داشت: طرح مدرسه سبز و محله سبز با هدف توسعه فضاهای سبز در سطح شهر کرمان اجرا می‌شود.

وی عنوان کرد: اجرای طرح مدرسه سبز از دی ماه سال جاری از مدارس سطح منطقه چهار شهر کرمان آغاز شده است و دیگر مناطق را به‌زودی در بر می‌گیرد.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری کرمان افزود: تاکنون حدود 400 اصله درخت از گونه‌های مختلف عناب تلخ، کاج و زبان گنجشک در مدارس شهر کرمان کاشته شده است.

سیف‌اللهی، هدف از اجرای این طرح را توسعه فضای سبز و استفاده بهینه از فضاهای اضافی مدارس سطح شهر کرمان عنوان کرد.

این مسئول همچنین از اجرای طرح محله سبز در شهر کرمان خبر داد و ابراز داشت: این طرح در راستای گسترش و افزایش سرانه فضای سبز در شهر کرمان اجرا شده است.

وی خاطرنشان کرد: با همکاری شهردار محله‌ها این طرح به زودی در تمام محله‌های سطح شهر کرمان اجرا می‌شود و در این طرح مقابل درب هر منزل یک اصله درخت توسط این سازمان کاشته می‌شود که آبیاری و نگهداری آن برعهده شهروندان است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری کرمان عنوان کرد: در این طرح تعداد قابل توجهی درخت در گونه‌های مختلف در محله‌های سطح شهر کاشته می‌شود و شهروندان می‌توانند با یک لیوان آب و یا آب شستشوی سطل زباله درخت را روزانه آبیاری کنند.

سیف‌اللهی در پایان اذعان داشت: هدف از اجرای طرح محله سبز در شهر کرمان صرفه‌جویی در مصرف آب و استفاده بهینه از آب‌های مصرفی است./ش

انتهای پیام/م
برچسب ها: کرمان ، مدرسه ، محله ، سبز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.