سرپرست جدید کمیته آموزش و پژوهش فدارسیون والیبال گفت: تغییرات اساسی در برنامه‌های این کمیته مد نظر نیست و روند فعلی ادامه خواهد یافت.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران وبه نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، حسین علی مهرانپور که سابقه عضویت در هیات علمی دانشگاه خوارزمی را در پرونده کاری خود دارد، افزود: کمیته پژوهش و آموزش فدراسیون والیبال در چند سال اخیر روند خوبی داشت و برنامه های خوبی نیز برای آموزش و پژوهش در این رشته ورزشی را دنبال می کرد.

وی که در اوایل انقلاب اسلامی مسئولیت کمیته آموزش و برنامه ریزی مربیگری فدراسیون والیبال را بر عهده داشته است، تصریح کرد: تغییرات اساسی در برنامه های این کمیته نداریم و شاید تنها توجه بیشتری به کلاس های مربیگری در برنامه ها داشته باشیم.
این مربی درجه سه بین الملل که بالاترین درجه مربیگری بین الملل محسوب می شود، خاطر نشان کرد: دکتر شوندی رییس کمیته آموزش و پژوهش به دلیل فرصت مطالعاتی خارج از کشور دیگر امکان همکاری نداشت و بنا به پیشنهاد محمدرضا داورزنی من مسئولیت این کمیته را پذیرفتم.

عضویت در هیات علمی دانشگاه خوارزمی، تدریس در این دانشگاه، سرپرستی کمیته آموزش و مسئول برنامه ریزی کار مربیگری، ریاست کمیته مربیان، سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان، سرمربی تیم والیبال جوانان، مدیر فنی تیم ملی والیبال و مربیگری از سال 1349 تا کنون در تیم های باشگاهی مختلف از جمله پیکان تهران از جمله کارها و مسئولیت های قبلی حسین علی مهرانپور است.

انتهاي پيام/
برچسب ها: سرپرست ، والیبال ، کمیته
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار