با ثبت حدود 120 هزار نقطه خرابی در سطح معابر غیربزرگراهی، کار ارزیابی این دسته از معابر پایتخت به اتمام رسید.

 به گزارش خبرنگاراجتماعی باشگاه خبرنگاران  ، متعاقب برگزاری کارگاه های آموزشی، کار ارزیابی معابر غیربزرگراهی شهر تهران طی یک بازه زمانی دو هفته ای به اتمام رسید و حدود 120 هزار نقطه خرابی شناسایی و ثبت شد.
 
بر این اساس ، با پایان یافتن فرآیند ارزیابی و شناسایی وضعیت معابر غیربزرگراهی، هم اکنون کارشناسان اداره کل هماهنگی فنی و عمرانی مناطق و سازمان های شهرداری تهران مشغول بررسی پروژه های مدنظر قرار گرفته توسط مناطق 22 گانه و اولویت بندی مجدد این پروژه ها در سطح کل مناطق هستند؛ اقدامی که با توجه به شاخص کیفیت معابر صورت می گیرد و باعث رسیدگی به ضروری ترین نیازهای مرمت و نگهداری در سطح شهر تهران خواهد شد.
 
پیش بینی می شود این اقدامات تا اواسط بهمن ماه سال جاری به اتمام برسد و با ابلاغ نتایج اولویت بندی نهایی به مناطق، مرحله انتخاب پیمانکاران آغاز شود.
 
نکته قابل توجه آن است که سامانه ارزیابی نیمه مکانیزه معابر غیر بزرگراهی به گونه ای برنامه ریزی شده که قادر است براساس فهرست های بهای تجمیعی و اسناد نظام فنی و اجرایی شهرداری تهران، در حوزه تعمیر و نگهداری معابر عمل کند. به عبارت دیگر این سامانه قادر است نوع اقدامات مرمتی مورد نیاز و هزینه آن را در مورد هریک از نقاط خرابی تعیین و در قالب یک پروژه مشخص معرفی کند.
 
 
برچسب ها: معابر ، بزرگراه ، پایتخت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار