هیات دوچرخه سواری استان اصفهان اقدام به برگزاری گردهمایی با هدف ایجاد مهرورزی و دوستی بین خانواده دوچرخه سواری استان اصفهان نمود.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران وبه نقل از روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری؛ اولین نشست صمیمی و گردهمایی خانواده دوچرخه سواری استان اصفهان" روز گذشته با شعار اخلاق، مهرورزی با حضور رؤسای هیئت‌هاي دوچرخه سواری برخی شهرستان‌ها، اعضاء هیات رئیسه،ملی پوشان ،ورزشکاران، پیشکسوتان ،مربیان،داوران، روسای کمیته های کورسی،کوهستان،تریال،استعدادیابی،دراصفهان برگزار شد.
 
در این جلسه کیوان لیموئی درباره فعالیت‌های شاخص این هیئت در زمان ریاست خود گزارشی را ارئه کرد و در پایان عملکرد یک ساله هیأت را بسیار خوب ارزیابی نمود و افزود: سال گذشته برای ما بسیار پرفروغ بود. هنگامی که سکان مدیریت هیأت را به دست گرفتیم فقط یک رشته فعال بود ولی با کمک همکاران توانستیم رشته‌های دیگر را نیز احیا کنیم.
 
لیمویی در مورد فعالیت‌های هیأت گفت: مواردی هم چون میزبانی مسابقات قهرمانی کشور جوانان و بزرگسالان رشته تریال کشور در رودخانه زاینده رود، اعزام به مسابقات جهانی و کسب مقام پنجمی، برگزاری ۱۰ همایش دوچرخه سواری، به دست آوردن ۴ کاپ قهرمانی توسط رکاب زنان اصفهانی در کشور، کسب 20 مدال رنگارنگ ۷ مدال طلا، ۹ نقره و ۴ برنز درمسابقات قهرمانی کشور وهمچنین لیگ‌های باشگاهی و رایزنی برای برگزاری کلاس‌های داوری درجه دو برای ارتقا سطح داوران استان از اقدامات انجام شده است.
 
رییس هیئت دوچرخه سواری استان همچنین پیرامون برخی ابداعات نیز تصریح‌کرد: رونمایی از تاکسی پدالی،اختراع موتور اسکورت دوچرخه سوار، رونمایی از پستچی دوچرخه سوار، اعزام یک گروه دوچرخه ‌سوار بیماران خاص به مشهد مقدس با شعار" بیماری پایان زندگی نیست"ازجمله برخی از نوآوریها بوده است.  
 
همچنین مریم مولادوست نایب رییس هیئت دوجرخه سواري استان اظهارکرد: از منتقدان می‌خواهم برای حل مشکلات با هیئت همکاری و همدلی کنند و در کنارضعف‌‌ها، نقاط قوت را هم ببینند.
 
در پایان مراسم، کیک دوستی که توسط هیات استان با شمایل دوچرخه تزیین شده بود وجمله اخلاق،مهر ورزی، دوستی روی ان حک شده بود بریده شد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: دوچرخه ، اخلاق ، مربیان ، داوران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.