مسئول روابط عمومی کل سپاه در آیین رونمایی از کتاب "جبهه سوم" که مروری بر حضور سپاه و بسیج و نیروهای مردمی در واقعه ششم بهمن 1360 در آمل است، گفت: این حماسه نشان‌دهنده اهمیت حضور مردم در امنیت پایدار بوده و امروز نیز رگه‌هایی از اتفاقات سال 60 را درگفتمان ضد انقلاب شاهد هستیم لذا این نشان می‌دهد راهی که نظام و انقلاب اسلامی طی می‌کند راه دقیقی است.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران، در حاشیه نشست خبری حجت‌الاسلام و المسلمین علی سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران از کتاب "جبهه سوم" که مروری بر حضور سپاه و بسیج در واقعه آمل در ششم بهمن 1360 است، رونمایی شد.

در آیین رونمایی از این کتاب که با نویسندگی و تحقیق و تدوین مهدی خانی از جانبازان واقعه آمل تدوین شده است، سردار ناصر شعبانی فرمانده وقت سپاه آمل و سردار رمضان‌شریف مسئول روابط عمومی کل سپاه حضور داشتند و توضیحاتی در این باره ارائه کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران سردار رمضان‌شریف با اشاره به اینکه 6 بهمن از محدود وقایع تاریخی است که با توجه به اهمیت فوق‌العاده آن بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی در وصیت‌نامه سیاسی- الهی خود براین موضوع تاکید کرده‌اند، گفت: این نشان‌دهنده اهمیت حضور مردم در امنیت پایدار بود.

وی افزود: شاخص‌های عملیات روانی دشمن در سه محور مشخص حمله به کلیت نظام جمهور اسلامی ایران و گفتمان انقلاب اسلامی، حمله به جایگاه ولایت فقیه در زمان امام(ره) و رهبری و حمله به سپاه و بسیج به خاطر تاثیرگذاری آنها در جلوگیری از اثرگذاری کارهای دشمن بوده است.

مسئول روابط عمومی کل سپاه تصریح کرد: این کتاب نوشته افرادی است که در حماسه آمل حضور داشتند و با همت مهدی خانی جانباز آن حماسه و سردار شعبانی فرمانده وقت سپاه آمل تهیه شده که وی نیز از اساتید برجسته علوم انسانی و نظامی و مباحث امنیتی است که مباحث محتوایی آن را به رشته تحریر درآورده است.

سردار شریف افزود: با زحمت 1.5 تا 2 ساله کتاب جامعی در خصوص واقعه آمل تهیه شده که به همه رسانه‌ها روزنامه‌ها، خبرگزاری‌ها و مراکز علمی و دانشگاهی ارسال کرده‌ایم.

مسئول روابط عمومی کل سپاه خاطرنشان کرد: رگه‌هایی از آنچه که در سال 60 می‌دیدیم را امروز در گفتمان ضد انقلاب شاهد هستیم که نشان می‌دهد راهی که نظام و انقلاب اسلامی طی می‌کند راه دقیقی است.

انتهای پیام/

برچسب ها: حاشیه ، نشست ، جبهه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار