لیگ های تکواندوی برتر و دسته اول نوجوانان جام آینده سازان المپیک با معرفی قهرمانان آن در خانه تکواندوی تهران به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ هفته هفتم دور برگشت لیگ برتر نوجوانان جمعه چهارم بهمن برگزار شد.

در این هفته استیل البرز 6 بر چهار مغلوب دانشگاه آزاد شد، پاس قوامین هشت بر 2 مجتمع فرهنگی ورزشی جوانه را از پیش رو برداشت و شرکت رنگسازی ایران هفت بر سه برابر مجتمع کردان شکست خورد.

در پایان این مسابقات، تیم دانشگاه آزاد با 36 امتیاز و برای دومین سال متوالی عنوان قهرمانی لیگ را به خود اختصاص داد، پاس قوامین با 27 امتیاز و مجتمع کردان با 23 امتیاز دوم و سوم شدند.

در بخش بهترین ها مهرداد حقيقي از اصفهان به عنوان بهترين داور معرفي شد، نوراله خاوري از پاس قوامين عنوان بهترين سرپرست را از آن خود كرد، مهدي اسحاقي از پاس قوامين به عنوان فني ترين مبارز دست يافت و رضا ايمانزاده از دانشگاه آزاد عنوان بهترين سرمربي را از آن خود كرد.

كاپ اخلاق مسابقات هم به تیم شركت رنگسازي تعلق گرفت.

اما همزمان با لیگ برتر، هفته های پایانی هفدهمین دوره لیگ دسته اول نوجوانان نیز برگزار شد که طی آن تیم ذوب آهن اصفهان با 37 امتیاز و برای دومین سال متوالی با اقتدار قهرمان لیگ دسته یک تکواندو شد.

تیم های سلحشور البرز با 29 امتیاز و هیئت گیلان با 27 امتیاز رده های دوم و سوم را از آن خود کردند.

در هفته هفتم دور برگشت ذوب آهن اصفهان 6 بر چهار مناطق نفت خیز جنوب را مغلوب کرد،

هیئت گیلان هشت بر 2 برابر هیئت کاشان به برتری رسید و هیئت کرمانشاه 10 بر صفر برابر سلحشور پیروز اعلام شد.

در هفته هشتم نیز هیئت تهران هفت بر سه برابر مناطق نفت خیز جنوب مغلوب شد، هیئت گیلان با همین نتیجه برابر یاری به برتری رسید، ذوب آهن اصفهان 10 بر صفر مقابل هیئت کرمانشاه پیروز اعلام شد.

اما در هفته نهم یاری 6 بر چهار برابر هیئت کاشان پیروز شد، کرمانشاه پنج بر صفر مقابل تهران پیروز اعلام شد و سلحشور هفت بر سه گیلان را شکست داد.

در بخش برترین ها هم در هفته هفتم اسفنديار اسدي از زنجان به عنوان بهترين داور معرفي شد، جواد ابن يمين از ذوب آهن اصفهان به عنوان بهترين سرپرست دست يافت، سعيد رمضاني از ذوب آهن اصفهان به عنوان بهترين مربي شناخته شد و عنوان فني ترين مبارز به مهدي سويلمي از تيم مناطق نفت خيز اختصاص يافت.

در هفته هشتم عناوين بهترين داور، سرپرست، فني ترين مبارز و بهترين سرمربي به ترتيب به اسفنديار اسدي از زنجان، جواد ابن يمين از ذوب آهن اصفهان، مهدي سويلمي از مناطق نفت خيز جنوب و مهدي هاشم نيا از هيئت تكواندو گيلان اختصاص يافت.

همچنین در هفته نهم‌ اسفنديار اسدي از زنجان، پدرام شريعتي از باشگاه ياري، احد سلامت از هيئت تكواندو تهران و احسان افراسيابي از تيم سلحشور به ترتيب به عنوان هاي بهترين داور، فني ترين بازيكن، بهترين سرپرست و سرمربي دست يافتند.

اما كاپ اخلاق اين دوره از مسابقات نيز به تيم هيئت كاشان اختصاص يافت.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: تکواندو ، لیگ ، نوجوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار