اصفهان/

فروش محصولات نساجی داخلی با نشان های خارجی

دبیر انجمن صنفی کارفرمایان صنایع نساجی استان اصفهان گفت: برخی از فروشندگان به منظور کسب درآمد بیشتر، تولیدات داخلی را به عنوان تولیدات کشورهای خارجی از جمله چین، ترکیه ، کره جنوبی، ژاپن و تایوان عرضه می کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران اصفهان ، ˈمظفر چلمقانیˈ به دلیل فقدان فرهنگ خودباوری ونا آگاهی بیشتر مردم از دسترنج تولیدکنندگان داخلی، محصولات نساجی ایران با نشان های کاذب خارجی به فروش می رسد.

وی اضافه کرد: امروزه بهترین محصولات نساجی مانند انواع نخ های صادراتی، پارچه های پرده ای، فاستونی، جین و تریکو در داخل تولید می شود اما بعضی از این منسوجات با نشان تجاری شرکت های خارجی به فروش می رسد.

دبیر انجمن کارفرمایان نساجی اصفهان افزود: فروش محصولات داخلی با عنوان شرکت های خارجی، اشتغال برای کشورهای بیگانه را فراهم می کند و واحدهای تولیدی و کارخانه های ایران را به تعطیلی می کشاند.

وی بااشاره به اینکه نساجی ایران ریشه در تاریخ 12 هزار ساله ایرانی دارد تصریح کرد: برخی از تولیدات واحدهای نساجی کشور که از سرمایه های ملی است به کشورهای منطقه و حتی اروپایی صادر می شود.

چلمقانی بااشاره به اینکه صنایع نساجی ایران از حدود 30 سال گذشته تاکنون با یک سونامی بزرگ مواجه است اظهار کرد: اگر این بحران و واردات بی رویه به سایر صنایع می رسید آنان را نابود می کرد اما صنایع نساجی تمام مشکلات را با موفقیت پشت سر گذاشت.

دبیر انجمن کارفرمایان نساجی اصفهان گفت: اگر مرزهای اقتصادی برداشته شود یکی از صنایعی که حرف برای گفتن دارد نساجی است و صنایعی که با تزریق منابع مالی کشور رمقی دارد به تاریخ خواهد پیوست/.

برچسب ها: اصفهان ، محصولات ، نساجی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.