فرماندار شهرستان دماوند گفت: با توجه به سیاست ها و اولویت های دولت تدبیر و امید در راستای به پایان رساندن پروژه های بالای 80 درصد پیشرفت فیزیکی، این مهم در دستور کار مجموعه مدیریت شهرستان همزمان با فرا رسیدن ایام دهه مبارک فجر خواهد بود.

ˈناصر محمودی فر در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت: در بازدیدهای معاون عمرانی استانداری تهران از شهر دماوند و شهر رودهن در یک ماه اخیر، شاهد وضعیت عمرانی پروژه های منطقه بودیم.

وی ادامه داد: با تلاش مسوولان شهری و شهرستانی اقدامات قابل توجهی در منطقه صورت گرفته است که تمامی این اقدامات در راستای آبادانی و توسعه شهری است، ولی توجه بیش از پیش به این مهم ضروری است.

نماینده عالی دولت در شهرستان دماوند با تاکید بر اینکه این منطقه نیازمند ارائه و ایجاد شرایط مناسب با هدف خدمت رسانی مطلوب به شهروندان است، خاطرنشان کرد: گرچه بخش عمده ایی از پروژه های استانی و ملی مرتبط با شهرستان دماوند در سال های گذشته به دلیل نبود اعتبارات کافی اجرا و یا اتمام آن میسر نشده است ولی امید داریم این مهم همچنان در دستور کار قرار گیرد.

محمودی فرد بیان کرد: با توجه به سیاست های دولت یازدهم در خصوص اجرای پروژه های عمرانی با پیشرفت فیزیکی 80 درصد، هم اینک این مهم در دستور کار مسوولان شهرستانی قرار گرفته است تا بتوانیم همزمان با ایام دهه مبارک فجر به بهره برداری برسانیم.

وی با اشاره به اهمیت حضور مسوولان فرادستی به شهرستان ها و برگزاری جلساتی در راستای توسعه بخش عمرانی و خدماتی به جهت ارائه خدمات مطلوب به شهروندان افزود: امید است این جلسات راهگشا باشد که این مهم حمایت بیش از پیش شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر را می طلبد.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.