فرماندار شهرستان دهگلان از افتتاح و بهره برداری از 15 طرح عمرانی و خدماتی با صرف اعتباری بالغ بر 133 هزار 945میلیون ریال در دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در این شهرستان خبرداد

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران سنندج، رضائی گفت: برای این طرح ها که در زمینه و بخش های مختلف عمرانی، فرهنگی و کشاورزی، آموزشی و گاز رسانی و صنعت و معدن هستند، اعتباری بالغ بر 133هزار 495میلیون ریال هزینه شده است.
وی افزود: برای بهره برداری از ساختمان اداری منابع طبیعی و آبخیزداری  این شهرستان نیز اعتباری بالغ بر سه میلیارد ریال هزینه شده است که همزمان با دهه مبارک فجر در این شهرستان به بهره برداری می رسد.
فرماندار دهگلان  اضافه کرد: بهره برداری از دو پروژه راه روستائی شامل آسفالت راه روستائی، با صرف اعتباری بالغ بر 2/3 میلیارد تومان  از دیگر طرح های در دست افتتاح در دهه فجر عنوان کرد.
وی بهره برداری از گازرسانی 78 روستائی شهرستان دهگلان همزمان با دهه مبارک فجر در این شهرستان خبر داد.
فرماندار دهگلان در ادامه بهره برداری از مسکن 272 واحدی مهر دهگلان ، 42 واحد ی مسکن ولایت ، افتتاح ساختمان مددجویان کمیته امداد ،استخر ذخیره آب کشاورزی ،و چند طرح صنعتی از جمله طرحهای است که همزمان با دهه مبارک فجر در این شهرستان به بهره برداری می رسد.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.