شبنم مقدمی گفت: ارائه آثاری از کارگردانان معتبر سینمای ایران نوید دهنده خوبی برای جشنواره سی و دوم خواهد بود.

"شبنم مقدمی"، بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران، گفت: امسال جشنواره پربار و با کیفیتی خواهیم داشت زیرا بسیاری از کارگردانانی که سال‌ها بیکار بودند و یا به کاری دعوت نمی‌شدند امسال حضور دارند.
 
وی ادامه داد: در جشنواره سی و دوم بین تمامی هنرمندان چه کارگردانان و چه بازیگران شاهد رقابت چشم‌گیری خواهیم بود و امیدوارم که جشنواره امسال بسیار بهتر از گذشته برگزار شود.
 
مقدمی عنوان کرد: از آنجایی که در مورد گذشته کاری علیرضا رضاداد اطلاعات زیادی ندارم نمی‌توانم در مورد وی قضاوتی داشته باشم اما جشنواره امسال با توجه به تغییر دولت چشم‌انداز خوبی دارد.
 
این بازیگر اظهار داشت: جشنواره فیلم فجر را نباید باجشنواره‌های مختلف جهان مقایسه کرد زیرا شرایط و امکانات آنها با شرایط ما متفاوت است. از این رو نباید در دو کفه ترازو قرار بگیرند.
 
وی بیان کرد: جشنواره فیلم فجر باید در همین بستر موجود و با موقعیت حال حاضر و فقط در کشور خودمان مورد بررسی و مقایسه قرار بگیرد و امیدوارم که این شرایط روز به روز به روند رو به رشد خود ادامه دهد و هر سال بهتر از گذشته ظاهر شود.
 
مقدمی اظهار داشت: شرایط سینمایی ما با تغییر دولت نیز تغییراتی مثبت داشته است که آثار این تغییرات نیز بسیار محسوس هستند.  
 
برای مثال هنرمندانی چون افخمی، درویش و ... افرادی بودند که سال‌ها به دلایل مختلف کار نمی‌کردند. اما امسال در جشنواره حضوری فعال دارند و این نشان دهنده تغییرات مثبت دولت جدید است.
 
این بازیگر خاطرنشان کرد: جشنواره فیلم فجر و توجه به نیروهای جدید و اهدایی جوایز به آنها قطعا در ایجاد انگیزه تاثیرگذار خواهد بود. این امر باعث می‌شود که آنها در اولین حضور خود به بهترین شکل ممکن دیده شوند و در انتخاب‌های بعدی خود با دقت بیشتری به گزینش در کارها بپردازند.
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.