نماینده سوریه در سازمان ملل تاکید کرد: ما برای محقق شدن مطالبات حقیقی مردم سوریه به ژنو آمده ایم.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازشبکه تلویزیونی اسکای نیوز عربی؛ این شبکه  به نقل از "بشار جعفری" ، نماینده سوریه در سازمان ملل و یکی از اعضای مذاکره کننده در ژنو گفت: بشار جعفری به مذاکرات کنونی اظهار خوشبینی کرده است. وی همچنین تاکید کرد ، ما برای محقق شدن مطالبات حقیقی مردم سوریه به ژنو آمده ایم. ما برای رساندن صدای مردم سوریه به اینجا آمده ایم ، سوریه الان بیش از هر چیز نیاز به عمل دارد نه حرف.
از سوی دیگر مشاور بشار اسد تاکید کرد: مخالفان خیال می کنند که می توانند زمام امور را در سوریه به دست بگیرند.
بثینه شعبان مشاور بشار اسد گفت: گروه موسوم به ائتلاف مخالفان یک تشکل خارجی است که برای خونریزی به سوریه کشانده شده اند و آنها خیال می کنند که می توانند زمام امور را در سوریه به دست بگیرند. مخالفان فکر می کنند ما به ژنو آمده ایم تا حکومت را به آنها بسپاریم. ما نماینده جمهوری عربی سوریه هستیم و برای پاسداشت خون شهدا و آینده سوریه به اینجا آمده ایم. ما خواستار توقف خون ریزی در کشورمان هستیم و معتقدیم مخالفان باید دست از دروغ بردارند و دست نشانده دشمنان خارجی که دنبال چیزی جز ویرانی سوریه نیستند ، نباشند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شاکی از تمام نهاد های بین المللی سازمان ملل
۲۲:۳۵ ۰۴ بهمن ۱۳۹۲
بی عدالتی این سازمان های ملل به ملت های مظلومی جهانیان ثابت شده است 60 ساله از دستش هیچ کاری برنمی یاد تمامی ملت های جهانیان شاهد است برای ملت بی گناه و بی دفاع فلسطینیها هیچ نوانسته کاری بکند
مشکل جنگ درسوریه ژنو 2 و غیر حل نمی شود و فقط به قدرتی ارتش سوریه و باید انتقام از تمام تروریست ها انتقام بگیرند
آخرین اخبار