درحالی که در بین رشته‌های مختلف اسکی، اسنوبرد یکی از جذاب‌ترین و پرهیجان‌ترین آنهاست اما به نظر می‌رسد کانون توجه بر روی رشته‌های آلپاین و صحرانوردی است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در حالی که روزها پیش شاید این رشته‌ اسکی صحرانوردی بود که مهجور واقع شده بود اما با درخشش نمایندگان کشورمان در مسابقات جهانی به خصوص اسکی خوب سید ستار صید این رشته هم مورد توجه قرار گرفت.
 
آلپاین اما در مقایسه با سایر رشته‌ها هم طرفداران بیشتری داشت و هم بیشتر دیده می‌شد.
 
اسنوبرد در این میان لیگی مهجور دارد، لیگی که نه در پوشش خبری مکتوب و نه تصویری چندان غنی نیست.
 
لیگی که بی‌سروصدا به راه خود ادامه می‌دهد، مسابقاتی که از آنها تنها سه نام باقی می‌مانند و باشگاه‌هایی که کمتر در این رشته سرمایه‌گذاری می‌کنند.
 
شاید چون اسنوبرد ما المپیکی ندارد کمتر به چشم می‌آید اما علاقه‌مندان به این رشته از مسئولان انتظار تقسیم یکسان توجه را دارند.
 
این تخته‌ی اسکی دوست داشتنی رویای بسیاری است، رویا و سال‌های عمری که می‌گذرد و موهایی که همچون همین برف‌ها سپید می‌شوند اما دنیای برف همچنان باقی است، دنیایی با یکی از جذاب‌ترین رشته‌های ورزشی که خدا نکند مهجور واقع شود.
 
اسنوبرد نیاز به دیده شدن دارد استعدادهای این رشته کم نیستند کاش اسپانسرها و باشگاهها روی اسنوبرد هم سرمایه‌گذاری کنند.
 
روی رشته‌ای که در کنار ورزش بودن، یک تفریح درست و حسابی هم به شمار می‌رود، تفریحی که با توجه به همگامی بودنش خانواده‌ها را گرد هم می‌آورد.
 
حال که لیگ اسنوبرد نیز در حال پیگیری است انتظارها براین است که حداقل همچون لیگ‌های آلپاین و صحرانوردی دیده شود.

انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار