در نشست مشترک شهردار منطقه 15 و سردار رحیمی فرمانده پشتیبانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران اعلام شد: آپارتمان های شهرک بروجردی پس از گذشت دودهه بلاتکلیفی دارای پایان کار می شوند.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، دکتر انجمنی در این نشست اعلام نمود : تا پایان سالجاری برای تعداد حدود 1000 واحد از آپارتمان های فاز یک شهرک شهید بروجردی پروانه پایان کارصادر و به مالکین تحویل می گردد .
شهردار منطقه در این نشست صمیمانه ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع فرمانده و معاونین پشتیبانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که زندگی خود را نثار انقلاب و دفاع از نظام جمهوری اسلامی ایران کرده اند گفت : تمام فعالیت های ما در شهرداری با تکیه بر اعتقاد و روحیه جهادی دکتر قالیباف نشات گرفته است که مقام معظم رهبری نیز در دیدار با مدیران ارشد شهری به تجلی این روحیه در تمام دستگاهها به ویژه دولت تاکید نمودند .
شهردار منطقه در ادامه با اشاره به عدم وجود مدیریت واحد و یکپارچه در اداره امور شهر گفت : بسیاری از مشکلات موجود در شهر تهران ناشی از همین موضوع می باشد و منطقه 15 نیز از این امر مستثنا نبوده و در این ارتباط با مسایل و مشکلاتی مواجه است .
وی در ادامه ضمن تقدیر از نیروهای توانمند سپاه افزود : هرجا که تهدیدی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پیش آمده ، سپاه پاسداران وارد عمل شده و نسبت به رفع معضل پیشقدم شده است .
دکتر انجمنی در پایان ضمن ارائه پیشنهاد تشکیل کارگروهی متشکل از نمایندگان شهرداری و سپاه در خصوص رفع معضلات موجود در سطح محدوده از جمله مشکلات شهرک شهید بروجردی ، خواستار تعامل بیشتر سپاه در ارتباط با رفع معضلات اجتماعی شهر شد و افزود : ما می خواهیم در این زمینه از تجربیات ارزشمند شما بهره مند شویم .
بنابراین گزارش ، سردار رحیمی نیز در این نشست با اشاره به اینکه ما هنوز هم دکترانجمنی را از سرداران سپاه می دانیم که درجمع خانواده خود حضوریافته اندوایشان را به عنوان نیروی ولایت مدار و جهادی یاد کرده و افزود : ایشان می توانند باعث تحولات بسیار شایسته ای در منطقه شده و در جهت خدمت رسانی به شهروندان منطقه ، منشاء اثرات خیر باشند .
وی در ادامه ضمن تایید سخنان شهردار منطقه مبنی بر وجود معضلات اجتماعی در شهر ابراز امیدواری کرد که با تعامل و همکاری می توانیم این مسایل را مرتفع نماییم .
این گزارش حاکی است ، با توجه به تخریب بازار قدیمی شهرک شهید بروجردی به جهت دارا بودن بافت نامتجانس و ناهمگون ، در این نشست مقرر گردید نسبت به احداث و بهره برداری از مجموعه ای تحت عنوان " مرکز محله " که پاسخگوی تمام نیازهای اولیه ساکنان محله اعم از میوه و تره بار ، نانوایی و دیگر مراکز خدماتی باشد تا پایان خرداد ماه سال 93 اقدام گردد .
شایان ذکر است ، مهندس فرهادی شهردار منطقه 14 ، معاونین پشتیبانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و برخی معاونین ومدیران شهرار منطقه 15 از دیگرحاضران این جلسه بودند .
 
برچسب ها: اتخاذ ، تدابیر ، آپارتمان ، شهرک ، کار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۸ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵
انشا الله شهرداری زحمت می کشد این چاله اسکندرون به زودی پر کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۰ ۲۷ دی ۱۳۹۴
ههههههههههههه کاری به بافت نامتجانس بازارچه ندارم و این که بعد عز گذشت دوسال بعد از تخریبش هیچ کاری انجام ندادن! اما فقط اینکه شهرداری حتی به خودش زحمت رسیدگی درست به فضای سبز محدووووود شهرک رو هم نمی ده چه برسه به بازارچه و این حرفا
آخرین اخبار