رئیس کمیته انضباطی فدراسیون کشتی گفت: قرار است تا در چهارمین جلسه پیگیری تبانی در لیگ کشتی، تیم خونه به خونه شاهد خود را هم بیاورد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، نادر شکری، رئیس کمیته انضباطی فدراسیون کشتی در گفتگو با یک برنامه زنده تلویزیونی گفت: در رابطه با این مساله با توجه به اظهارات سرپرست تیم خونه به خونه و موارد رشوه و تبانی کمیته انضباطی وارد شد و با جدیت این مورد را پیگیری می کند.
 
وی افزود: ما 3 جلسه راجع به این پرونده داشتیم که البته در تمام جلسات تیم ثامن الحجج تبانی و رشوه را تکذیب کرده است.شعبان اف عنوان کرده که پیشنهاد رشوه از سوی مترجم به وی شده است که البته این مساله به مدارک نیاز داشت و ما در تلاش بودیم که ببینیم آیا موضوع انجام شده است یا  خیر.
 
شکری ادامه داد: در جلسه پیش حسن زاده گفت که شاهدی دارد که در بین صحبتهای 2 نفر بوده و از تبانی اطلاعاتی دارد که ما دعوت کردیم در جلسه چهارم این شاهد هم بیاید.
 
وی بیان داشت: شعبان اف اظهارات خود را به صورت کامل بیان کرده و البته مترجم تمام موارد را تکذیب کرده است تیم ثامن الحجج نیز این موارد را افترا می داند.
 
رئیس کمیته انضباطی فدراسیون کشتی در خصوص پس گرفتن قهرمانی از تیم ثامن در صورت اثبات تبانی گفت: پند مسئله در کمیته انضباطی همچون رشوه و تبانی نتایج را تغییر می دهد و طبیعی است که اگر تبانی به اثبات برسد کمیته انضباطی در خصوص پس گرفتن امتیازات مرتبط دخالت خواهد کرد.البته در موارد شک به موضوعی و نداشتن مدارک حکم به نفع متهم است.ما همچنان پرونده را با جدیت پیگیری خواهیم کرد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار