لیگ کونگ فو در مهر ماه سال جاری با حضور حداقل 8 تیم به میزبانی تهران آغاز می شود.

نادر شکری مسئول برگزاری لیگ فدراسیون کونگ فو ضمن اشاره  به برنامه ریزی های انجام شده در خصوص برگزاری لیگ آقایان و بانوان به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: طی یکی دو سال اخیر لیگ فدراسیون کونگ فو مسکوت بوده اما بنا به برنامه ریزی هایی که صورت گرفت آیین نامه لیگ را بازنگری کلی کریدم، ابتدا نواقص آن را سپس چارت تشکیلاتی آن را تنظیم کردیم و کمیته قضایی، روابط عمومی، کمیته داوران و... را مشخص و معرفی کردیم.

وی خاطرنشان کرد: این آیین نامه اواخر سال گذشته تنظیم شد و امسال تصویب و سپس به استان ها ابلاغ شد.

شکری افزود: تیم ها تا پایان شهریور مهلت دارند که ثبت نام کنند و ما تصمیم داریم که این لیگ را حداقل با 8 تیم آغاز کنیم ولی مطمئنا بر تیم های شرکت کننده در لیگ امسال بیش از 8 تیم می باشد.

وی به زمان برگزاری رقابت های لیگ اشاره کرد و گفت: از اواسط مهر ماه سال جاری رقابت های لیگ کونگ فو به صورت رفت و برگشت در 8 وزن برگزار می شود و تاریخ دقیق آن را تا یکی دو هفته دیگر اعلام می کنیم.

بر طبق برنامه ریزی ها هر تیم الزاما باید در هر  هفته 2 بازی انجام دهد تا برنامه ها بر طبق آنچه تنظیم شده پیش برود تصمیم داریم دور رفت را تا پایان فصل پائیز و دور برگشت را تا پایان سال برگزار کنیم.

وی به لیگ بانوان نیز اشاره کرد و گفت: لیگ بانوان نیز به همین ترتیب آئین نامه ایی که تنطیم شده پیش می رود و آئین نامه مجزایی برای بانوان نداریم کلاً برنامه های آئین نامه را بر این اساس تنظیم کردیم که در هر دو بخش آقایان و بانوان قابل اجرا باشد.

وی تصریح کرد: متأسفانه هنوز سرپرست نائب رئیس بانوان مشخص نیست ولی به محض تعیین شدن نائب رئیس بانوان لیگ آنها نیز آغاز شود.

وی به ارتباط نائب رئیس بانوان و لیگ آنها اشاره کرد و افزود: طبق آئین نامه مسئول کمیته اجرایی لیگ بانوان نائب رئیس بانوان است که در رأس هرم می باشد که البته آنها خود زیر مجموعه سازمان لیگ هستند بنابراین تا نائب رئیس بانوان مشخص نشده نمی توانیم لیگ بانوان را استارت بزنیم این در حالی است که در برنامه های اجرایی لیگ بانوان هیچ مشکلی وجود ندارد و برنامه های آنها آماده و مشخص است.

وی در خاتمه در خصوص محل برگزاری هفته نخست لیگ گفت: اولین هفته دور رفت لیگ در تهران است ولی محل رقابت ها در هفته بعدی براساس تقاضای تیم ها و استان های مختلف می باشد.

گفتنی است؛ با انجمن کونگ فوی شهرداری تهران رایزنی کرده ایت و قرار است همکاری و حمایت های خوبی از سوی آنها در خصوص برگزاری مسابقات در تهران صورت بگیرد./آق
برچسب ها: کونگ فو ، تهران ، شکری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار