مسوول اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه نبی اکرم (ص) کرمانشاه، در حال حاضر در استان کرمانشاه ظرفیت اسکان روزانه پنج هزار نفر در قالب کاروان های راهیان نور وجود دارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

علی یوسفی راد با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون 550 هزار نفر از زیارتگاه های دفاع مقدس استان کرمانشاه بازدید کرده اند گفت:، در سال1391 در مجموع 700 هزار نفر از از زیارتگاه های دفاع مقدس استان کرمانشاه بازدیدبه عمل آورند که البته برخی از این بازدیدها به شکل مردمی و خودجوش بود.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون 75 هزار نفر در قالب اردوهای راهیان نور و در یک دوره سه روزه در استان اسکان یافته اند، گفت: این تعداد در سال1391 حدود 50 هزار نفر بوده است.

مسوول اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه نبی اکرم (ص) کرمانشاه با تاکید بر اینکه در حال حاضر در استان کرمانشاه ظرفیت اسکان روزانه پنج هزار نفر وجود دارد، بر رشد بسیار خوب این رقم در سال های اخیر تاکید کرد.

یوسفی راد در ادامه با بیان اینکه امسال برای نخستین بار شاهد حضور دانش آموزان استان های مختلف در قالب کاروان های راهیان نور بودیم، عنوان کرد: امسال حدود 20 هزار نفر از دانش آموزان در قالب کاروان های راهیان نور از مناطق عملیاتی استان بازدید کردند./ز

برچسب ها: کرمانشاه ، راهیان ، نور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.