یورونیوز خبر داد

سایه "جریمه های نقدی و رسوایی هایی مالی" بر "دویچه بانک" آلمان

ماه ها است مشکلات مالی بر دویچه بانک، معتبرترین بانک آلمانی، سایه افکنده است، گویا این زیان ها نمی خواهند عقب گرد کنند.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از یورونیوز، اخبار بد برای "دویچه بانک" آلمان، پایان ندارد. جریمه های نقدی و رسوایی هایی مالی، ماه ها است که بر این بانک معتبر آلمانی، سایه افکنده است، گویا این زیان ها نمی خواهند عقب گرد کنند.

دستکاری در تغییر نرخ ارز، یکی از رسوایی های اخیر این بانک است. اداره نظارت بر خدمات مالی فدرال آلمان (بافین) مدتی است که بویژه بر عملکرد این قبیل بانک ها ذره بین انداخته است.

بار دیگر سهامداران این بانک از اینکه بانک سرمایه گذاری "دویچه بانک"، عملکرد ضعیفی داشته و زیان زیادی بالا آورده است، شوکه شدند.

تنها در سه ماهه چهارم سال 2013 "دویچه بانک"، یک میلیارد و 200 میلیون یورو زیان قبل از کسر مالیات داشته است.

این در حالی است که مقامات این بانک، پیشتر از سود 650 میلیون یورویی سخن می گفتند. دیروز همچنین سهام "دویچه بانک" با 5.4 درصد کاهش به 37 یورو و 21 سنت تنزل یافت.

مدیران این بانک در واکنش به این سیر مداوم زیان دهی از هدفگذاری خود برای سال 2015 خبر داده اند. یکی از اهداف آنها در سال بعد، تغییرات بنیادین در اداره این بانک اعلام شده است.

 "دویچه بانک" در زمانی که نرخ بهره در اروپا پایین آمده است و ریسک های اقتصادی عمومیت یافته اند بیش از همه به تغییر مدل های تجاری نیازمند است.

انتهای پیام/

برچسب ها: بانک ، جریمه ، آلمان ، مالی ، دویچه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار