نایب رییس کمیسیون عمران مجلس گفت: واقعا نمی دانم چرا وقتی مساله و پدیده ای پیش می آید قبل از آنکه پدیده را بشناسیم و علت های وقوع آن را بررسی کنیم و در جهت رفع آن گام برداریم.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران  عبدالکریم حسین زاده اظهار داشت: من موافق حذف افراد نیستم بلکه معتقدم باید نقاط ضعف ، مسائل و مشکلات را شناسایی کرده و اعلام موضع کنیم تا این مسائل به حداقل برسد.

وی افزود: نباید به دنبال پاک کردن صورت مساله باشیم بلکه باید دید که چه کاری می توان انجام داد تا این مشکلات بار دیگر به وقوع نپیوندد.

حسین زاده تصریح کرد: در مورد مساله اخیری که در خیابان جمهوری اتفاق افتاد باید تحلیل شرایط روحی و روانی و روانشناسی محیطی آن لحظه بررسی شود.

وی گفت: مسیر باید مسیر نقد منصفانه باشد، ما معصوم نیستیم و هر کدام از ما ایراداتی داریم اما موضوع اساسی این است که باید نقد منصفانه و علمی باشد.

نماینده مردم در مجلس با بیان اینکه هیچ کس نمی تواند این ادعا را داشته باشد که کار را به بهترین شکل انجام می دهد، افزود: هر مدیری با توجه به فرصتها، امکانات و ابزارهایی که در اختیارش قرار می گیرد فعالیت می کند. بنابراین ضعف ها و مشکلاتی هم پیش می آید اما باید نقدی که می کنیم خروجی داشته باشد. نقدها نباید به خاطر زیرسوال بردن یک فرد باشد بلکه برای حل مسائل باشد.

حسین زاده با تاکید بر اینکه نقد باید منصفانه و علمی باشد، تصریح کرد: مسیر اعتدال و نقد درست در جهت بهبود شرایط، بهترین رویکردی است که می توان دنبال کرد.
انتهای پیام/
برچسب ها: اعتدال ، انصاف ، نقد ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار