بازیگر نمایش "خون وگل سرخ" گفت: جشنواره تئاتر فجر امسال با حسن‌هایی از جمله اجرای نمایش "مرگ تصادفی یک آنارشیست" همراه شد.

"کامران تفتی" بازیگر نمایش "خون و گل سرخ" در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران گفت: جشنواره تئاتر فجر امسال در حالی میزبان مخاطبان شد که اثری هم چون "مرگ تصادفی یک آنارشیست" به کارگردانی "مصطفی عبداللهی" و به هنرمندی میکائیل شهرستانی به اجرا رسیده است.
 
تفتی ادامه داد: امیدوارم با حمایت‌های لازم شاهد بهبودی هنرمند کشورمان "مصطفی عبداللهی" باشیم زیرا این فرد نقشی موثری در این عرصه دارد.
 
این بازیگر عنوان کرد: جشنواره تئاتر فجر هر ساله همراه با رشد و حسن‌هایی که به بار می‌آورد نواقصی را نیز با خود دارد.
 
تفتی افزود: ایفای نقش در فیلم‌ها فرصت شرکت در آثار جشنواره تئاتر فجر را به من نمی‌دهد اما با این وجود خود را در جریان اخبار جشنواره تئاتر فجر قرار می‌دهم و پیگیر این امر در رخدادهای آن هستم.
 
این بازیگر اظهار داشت: در نمایش "خون و گل سرخ" با ایفای نقشی متفاوت و جذاب، میزبان مخاطبان جشنواره تئاتر فجر در تالار حافظ شدیم و این نمایش پس از جشنواره نیز به اجرا خواهد رفت.
 
تفتی بیان کرد: نقش پسری 20 ساله را که به دور از مردم در قطعه‌ای محصور زندگی کرده ایفا می‌کنم که بعد از فوت پدر وارد جامعه می‌شود و با سادگی نه شیرین عقلی و لکنت زبان خود شخصیت خاصی پیدا کرده است.
 
گفتنی است؛ نمایش "مرگ تصادفی یک آنارئیست" پس از جشنواره تئاتر فجر نیز به اجرای خود ادامه خواهد داد.
 
انتهای پیام/ ص
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
تیام تقی زاده از گچساران ..سلام واقعا خیلی زیبا بازی می کردین درفیلم ها مخصوصا برادر جان ولی حیف که بد قسمتی تمام شد دوستون دارم
۰۸:۲۸ ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
تیام تقی زاده از گچساران ...سلام واقعا خیلی بازی زیبا بازی می کردین درفیلم ها مثل برادر جان وقتی که رفت خیلی ناراحت شدم شاید الان بگویید که من دختر هستم یا پسر دختر هیتم
آخرین اخبار