استاندار کرمان در شورای هماهنگی روابط عمومی های دستگاه های اجرایی استان کرمان بر جذب اعتماد مردم به دولت و دستگاه های اجرایی استان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان، علیرضا رزم حسینی استاندار کرمان در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی های دستگاه های اجرایی استان ، با اشاره به اهمیت وجود روابط عمومی در دستگاه های اجرایی، گفت: ثمره هر کاری را روابط عمومی منعکس می کند.

رزم حسینی با اعلام اینکه سرمایه های سرگردان مردم باید در مسیر تولید و توسعه اقتصاد کشور و استان به کار گرفته شود، خاطرنشان کرد: این از وظایف یک مدیر روابط عمومی است که باید با برنامه ریزی دقیق مردم را به مشارکت اقتصادی سوق دهد.

وی تصریح کرد: اگر فاصله مردم با دولت کم شود ، مردم در خلق حماسه اقتصادی مانند حماسه سیاسی مشارکت خواهند کرد.

استاندار کرمان خواستار فرهنگ سازی برای افزایش فرهنگ کار در استان شد و افزود: مردم را به سمت کارآفرینی سوق دهید که زمینه خلق حماسه اقتصادی است.

وی با بیان اینکه روابط عمومی تابلوی هر دستگاه اجرایی است، خاطر نشان کرد: از وظایف اصلی روابط عمومی تکریم مردم و گوش دادن به مشکلات و در آخر کمک به رفع موانع و مشکلات آنها است.

رزم حسینی اخلاق، ادب و صداقت در گفتار و کردار را از ویژگی های یک روابط عمومی موفق دانست و تأکید کرد: از سیاه نمایی پرهیز کنید و در ارائه گزارش عملکرد دقیق به مردم کوشا باشید.

وی نبود اطلاعات صحیح و به روز را از معضلات دستگاه های اجرایی استان عنوان کرد و یادآور شد: چنانچه اطلاعات دقیق و صحیحی را در اختیار سرمایه گذاران قرار ندهیم نمی توانیم توقع آبادانی استان را داشته باشیم.

استاندار کرمان تصریح کرد: از سیاسی کاری به شدت پرهیز کنید و از هر فردی که می تواند برای توسعه عمران و آبادانی استان موثر باشد، کمک بگیرید.


برچسب ها: اعتماد ، دستگاه ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.