آخرین سهمیه پیش فروش بلیت آثار سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر امروز چهارشنبه دوم بهمن‌ماه به مخاطبان و علاقه‌مندان حضور در جشنواره ارائه شد.

 به گزارش حوزه سینما باشگاه خبرنگاران به نقل از مدیریت ارتباطات سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر؛ محسن شمس درباره وضعیت پیش فروش بلیت‌ آثار این دوره از جشنواره فیلم فجر یادآور شد: امروز چهارشنبه ۲ بهمن‌ماه آخرین سهمیه پیش فروش بلیت آثار جشنواره در اختیار علاقه‌مندان و مخاطبان سینما قرار می‌گیرد.
 
وی با تأکید بر اینکه ۲ بهمن‌ماه آخرین زمان تعیین شده برای پیش فروش بلیت آثار جشنواره بین‌المللی فیلم فجر است، گفت: مخاطبان تا ساعت ۲۴ می‌توانند از سایت و سامانه فروش استفاده کنند و بعد از این ساعت دیگر امکان پیش‌خرید بلیت آثار جشنواره وجود نخواهد داشت.

وی افزود: اگر در برخی از سانس ها و سینماها، ظرفیت صفر است این بدین معنی است در این بخش سهمیه پیش فروش اینترنتی به پایان رسیده است. متقاضیان می توانند در روزهای برگزاری جشنواره از گیشه ها بلیت تهیه کنند. 

متقاضیان پیش‌خرید بلیت آثار سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر می‌توانند با مراجعه به سایت جشنواره به نشانی اینترنتی www.fajrfilmfestival.ir نسبت به پیش‌خرید بلیت اقدام کنند.
 
گفتنی است، طبق اعلام پیشین مدیریت ارتباطات سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر تحویل حضوری بلیت روزهای پنجم، ششم و هفتم بهمن‌ماه در پردیس سینمایی ملت از ساعت ۹ صبح تا ۱۹ شب انجام می پذیرد و همره داشتن کارت ملی در زمان تحویل بلیت‌ها الزامی است.

انتهای پیام/ص
برچسب ها: سینما ، جشنواره ، فیلم فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.