مربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: عملکرد رویانیان در زمینه تئوریک خوب بود اما در عمل کار خاصی نکرد و بیشتر اقداماتش دادن قول‌های فراوانی بود که هیچ‌گاه عملی نشد.

حسین عبدی در خصوص استعفای رویانیان به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: موافق تغییرات نیستم، اگر عملکرد موفقیت‌آمیز نبوده پس چرا انتخاب شد واگر موفق بوده پس چرا استعفا داد مطمئناً پرسپولیس به یک بن‌بست کاری و باشگاهی رسیده که رویانیان چنین تصمیمی را گرفته است، گاهی تغییرات باعث پیشرفت باشگاه می‌شود اما الان با این بدهی‌های زیاد چه خواهند کرد تصور من این است که در زمان وی بدهی‌های زیادی ایجاد شده و این امر باعث می‌شود مدیر بعدی دچار چالش شود.

وی افزود: هیئت مدیره پرسپولیس با چالش بزرگی رو به رو شده است و مطمئناً مدیر بعدی مهم‌ترین دغدغه‌اش رفع مشکلات مالی و بدهی های فراوانی است که ماحصل فعالیت رویانیان است.

حسین عبدی در باره عملکرد رویانیان تصریح کرد: به نظرم عملکرد رویانیان در امور تئوری خوب بود ولی در عمل درست نبود و بیشتر اقدامات رویانیان رونمایی از یک امر تئوریک بود.

عبدی افزود: ایجاد بدهی‌های کلان، دادن وعده‌های زیاد بدون اینکه عملی شود وبه کار گماردن افراد نابلدی همچون سعید شیرینی از اقدامات منفی رویانیان بود.

حسین عبدی در خصوص جایگزینی رویانیان خاطرنشان کرد: باید از پیشکسوتان پرسپولیس فردی انتخاب گردد، چرا که در میان این پیشکسونان افرادی تحصیل کرده، مدیر، باتجربه وجود دارند آن‌هایی که عمرشان را برای پرسپولیس گذاشته‌اند، حتی من معتقدم که در هیئت مدیره هم باید به این افراد جایگاه بیشتری داد این بهتر است تا اینکه مدیری تازه بیاید و از صفر شروع کند و فقط بدهی به بار آورد.

انتهای پیام/
برچسب ها: عبدی ، رویانیان ، چالشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار