مرد جواني كه پس از شنيدن جواب رد از دختر مورد علاقه اش با ساختن صفحه جعلي در شبكه اجتماعي فيس بوك به نام دختر جوان اقدام به هتك حيثيت بر عليه وي نموده بود توسط پليس فتا گلستان دستگير شد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران،  سرهنگ "حبيب الله رجبلي" رئيس پليس فتا فرماندهي انتظامي استان گلستان در تشريح اين خبر گفت: با مراجعه دختر جواني به پليس فتا و اظهارات وي مبني بر اينكه فرد يا افرادي با راه اندازي صفحه اي در شبكه اجتماعي ضمن بارگذاري تصاوير شخصي اين فرد، اقدام به نشر اكاذيب عليه وي نموده اند موضوع با تشكيل پرونده در دستور كار ماموران پليس فتا قرار گرفت.  
 
وي افزود: در تحقيقات اوليه از دختر جوان مشخص شد اخيرا مرد جواني از وي درخواست ازدواج داشته است كه با جواب منفي وي مواجه شده است.  
 
سرهنگ رجبلي همچنين تصريح كرد: پسر جوان با رد در خواست ازدواجش و شكست عشقي از سوي دختر مورد نظرش از طريق اينترنت اقدام به هتك هيثيت بر عليه وي و به نام وي نموده است.  
وي اظهار داشت: متهم با ساختن صفحه جعلي در شبكه اجتماعي فيس بوك به نام دختر جوان با نشر اكاذيب به نام وي بر عليه دختر جوان هتك هيثيت نموده است.  
 
اين مقام انتظامي بيان داشت: مأموران پليس فتا با بكارگيري روش هاي پليسي و اطلاعاتي متهم را شناسايي و طي هماهنگي قضايي در يك عمليات پليسي دستگير و به پليس فتا دلالت داده شد.  
 
رئيس پليس فتا گلستان در ادامه افزود: متهم در تحقيقات تكميلي با پليس و با مواجه شدن با دلايل و شواهد مبني بر هتك حيثيت و نشر اكاذيب بر عليه دختر مورد علاقه اش اعتراف و انگيزه خود را شكست عشقي و اقدام تلافي جويانه اعلام كرد.  
 
وي گفت: متهم با تشكيل پرونده تحويل مرجع قضايي و از آن طريق طي قرار بازداشت موقت روانه زندان شد. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار