بخشدار مرکزی کامیاران در نشست ماهیانه دهیاران گفت: برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر و سالگردپیروزی انقلاب در 57 روستای این بخش برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران سنندج ، فرهادی در جلسه ماهانه دهیاران شهرستان کامیاران گفت: پیروزی انقلاب اسلامی در سال 57 به رهبری امام راحل(ره) نقطه عطفی بود در توسعه عدالت گسترش امکانات و رفع هرگونه محرومیت بود.

وی افزود: استقلال ملت ناشی از عزت و قدرت نظام اسلامی است که مهارت «نه گفتن» به اقدامات تفرقه‌ افکنانه دشمنان را پیدا کرده‌ایم.

وی ضمن تاکید لازم مبنی بر فراهم کردن شرایط حضور مردم بعنوان مدافعان واقعی انقلاب و نظام در برنامه های تدارک دیده شده در سطح روستاها گفت: از مهمترین این برنامه ها برگزاری مراسم جشن و سرور، مسابقات مختلف فرهنگی ورزشی، مسابقات بومی و محلی، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران و تجلیل از آنها، معرفی دستاوردهای انقلاب، ارائه خدمات ریگان پزشکی به نقاط محروم و برگزاری همایش های مختلف تحت عنوان یادواره شهداء شاخص می باشد.

فرهادی  بیان کرد: به مناسبت گرامیداشت ایام مبارک دهه فجر در 57 روستای بخش مرکزی با همکاری پایگاه‌های مقاومت بسیج و مدارس روستاها برنامه‌های متنوعی اجرا می‌شود.

بخشدار مرکزی کامیاران با تقدیر از ارتباط نزدیک سپاه با دهیاران و بخصوص اقدامات محرومیت‌زدایی این نهاد در روستاهای شهرستان کامیاران، گفت: یکی از مشکلات اصلی روستاها نبود زمین ورزشی است که سپاه اهتمام ویژه‌ای در این راستا دارد.
انتهای خبر/ز
برچسب ها: جشن ، گرامیداشت ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.