با همکاری ادارات فنی و عمرانی نواحی از این پس مراحل انعقاد قرارداد، ابلاغ قرارداد، نحوه انجام کار، نحوه نظارت، تهیه صورت وضعیت و اتمام و تحویل پروژه به صورت نظام‌مند بیش از پیش رصد می‌شود.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ،شفیعی معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه7 اعلام کرد: 10 پروژه شاخص عمرانی در منطقه7 در دستور کار قرار گرفت و سیاست‌های عمرانی نواحی را در سال 93 تبیین کرد.

در این جلسه شفیعی با تأکید بر حذف مسائل سلیقه‌ای در موارد عمرانی منطقه7 بیان کرد: در این نشست با توجه به بررسی عملکرد و مشاهدات اجرایی سال 92، کیفیت پروژه‌ها و وضعیت انعقاد قرارداد و بررسی پرونده‌ها و صورت وضعیت‌ها مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

وی افزود: نظارت معاونت فنی و عمرانی بر عملکرد نواحی و تلاش بر ارتقای سطوح کیفی و یکپارچگی بیشتر فعالیت‌های عمرانی انجام می‌شود.

وی یادآور شد، با همکاری ادارات فنی و عمرانی نواحی از این پس مراحل انعقاد قرارداد، ابلاغ قرارداد، نحوه انجام کار، نحوه نظارت تهیه صورت وضعیت و اتمام و تحویل پروژه به صورت نظام‌مند و بیش از پیش رصد می‌گردد.

معاون شهردار منطقه7 تصریح کرد: بررسی کاستی‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری ادارات تابعه در این جلسه از طراحی و پیگیری10 پروژه شاخص منطقه‌ای عمرانی از جمله ساخت مسجد حسینی برای سال آینده اجرا می‌شود.

در این نشست با حضور هندویان مشاور عالی و متقی مشاور شهردار منطقه و همچنین شفیعی معاون فنی و عمرانی منطقه دستورالعمل‌های اجرایی و عمرانی به مدیران فنی و مدیران مالی نواحی پنج‌گانه ابلاغ گردید.

انتهای‌پیام/

برچسب ها: نظام ، مراحل ، انعقاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار