ملی پوش تیم بسکتبال همیاری زنجان اعتقاد دارد مصدومیتهای هر روزه بازیکنان این تیم به خاطر تعطیلی تمرینات در نیم فصل و تمرین نکردن بازیکنان پیش می آید.

 آرن داودی بعد از هفته شانزدهم سوپرلیگ بسکتبال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران تاکید کرد: در دیدار دو هفته قبل مقابل هفت الماس مصدوم شدم و با توجه به اهمیت بازی بعدی با قشم، علیرغم مصدومیت به طور کامل بازی کردم. فشار بیش از حدی که به پایم وارد شد، مصدومیتم را تشدید کرد.

وی که در دیدار مقابل دانشگاه آزاد هم در دو کوارتر بازی کرد، ادامه داد: بدون شک مصدومیتهای نیم فصل دوم ما به خاطر 20 روز استراحت بین نیم فصل است که تیم با توجه به مشکلات مالی تمرین نکرد. این فرصتی بود که تمام تیمها از آن استفاده کردند اما تیم ما در زنجان چنین کاری را انجام نداد و حالا بازیکنان به ترتیب مصدوم می شوند.

آرن در مورد بازی با دانشگاه آزاد توضیح داد: ما شرایط نامناسبی به خاطر مصدومیتها داشتیم و بدون سامان ویسی و یا بازیکن خارجی بازی می کردیم باتمام این اوصاف خوب بازی کردیم و اگر شرایط فعلی در تیم نبود بازی برای دانشگاه آزاد سخت می شد.

به خاطر هواداران و زنده کردن طلبم ماندم

بازیکن همیاری با اشاره به اینکه قسط اول قرارداد خود را گرفته و به زودی قسط دوم را دریافت می کنند، اشاره کرد: شرایط جدول به شکلی است که برای رسیدن به جمع هشت تیم باید تمام تلاشمان را انجام دهیم. این اولین هدف تیم با توجه به سختی لیگ است.

وی ادامه داد: با تمام شرایط موجود خیلی از بازی در زنجان خوشحالم چون سال قبل شرایطی را در این شهر مهیا کردند که جو خاصی پیش آمد و مردم بازیکنان را دوست دارند. من هم از اینکه در خدمت این جمعیت باشم، خوشحالم به هر حال در انتخاب تیم باید تمام جوانب را دید. بحث مالی یک طرف قضیه است و من هم در انتخابم از یک طرف هواداران را در نظر گرفتم و از طرف دیگر هدفم زنده کردن پول سال قبل بود. 

دستمزد ما هیچوقت گم نمی شود

داودی تصریح کرد: ما 3 سال قبل هم بدون هیچ پولی برای ذوب آهن بازی کردیم و حالا بعد از این مدت با آمدن سعید آذری مدیرعامل باشگاه، 17 درصد از پول آن زمان خود را دریافت کردیم. به هر حال وقتی برای هدفی تلاش می کنی، دستمزد آن گم نمی شود. 

بازیکن همیاری اضافه کرد: امیدوارم مشکلات به زودی حل شود. تا به حال هیچ تیمی به راحتی زنجان را نبرده و در صورت خوب بودن شرایط، کارهای بزرگی را می توان انجام داد. تماشاگران زنجانی کار را برای حریفان سخت می کنند و امیدوارم یک جلسه باقیمانده از محرومیت آنها هم برای بازی خانگی بعدی بخشیده شود تا مسابقه خوبی با بودن انها رقم بخورد. /ق

برچسب ها: آرن ، داودی ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار