لیبرو تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: متأسفانه تیم ما به خاطر نتایج ضعیفی که مقابل مدعیان قهرمانی کسب کرده بحران‌زده شده است.

عبدالرضا علیزاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: متأسفانه طبق قرعه‌کشی ما در دور رفت بازی‌های هفته‌های اول را باید مقابل مدعیان قهرمانی انجام می‌دادیم شکست در برابر آنها تیم را وارد بحران کرد پس از تلاش‌های زیاد شرایطمان در هفته‌های پایانی نیم‌فصل اول بهبود یافت ولی باز هم نیم‌فصل دوم را با تیمهای مدعی قهرمانی شروع کردیم و دوباره بحران‌زده شدیم.

 لیبرو تیم والیبال شهرداری ارومیه تصریح کرد: آسیب‌شناسی و ریشه‌یابی وضعیت تیم ارومیه نیاز به یک یا 2 جلسه ندارد بلکه باید کارشناسان والیبال کشور در چندین جلسه به بررسی وضعیت موجود بپردازند و شرایط را مورد آنالیز قرار دهند که چرا ارومی‌ها در لیگ امسال ضعیف کار کردند.

وی تصریح کرد: بازیکنان ما در لیگ امسال حتی اگر نصف توانایی‌هایشان را در زمین اجرا می‌کردند به طور حتم جایگاه بهتری را کسب می‌کردیم.

وی در خصوص دیدار این تیم مقابل باریج اسانس کاشان اظهار داشت: ما برای صعود به پلی‌اف نهایت تلاش را می‌کنیم ت به حال تسلیم نشده‌ایم و نمی‌شویم ما در پلی‌اف قدرت واقعی خود را نشان می‌دهیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: علیزاده ، بحران ، لیبرو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار