معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار سراوان گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر بیش از 200 پروژه عمرانی شهرستان سراوان افتتاح و به بهره‌برداری می‎رسد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،سید منصور بزرگزاده اظهار داشت: برنامه‎های ایام‌الله دهه مبارک فجر در شهرستان سراوان با تجدید میثاق با شهدای گمنام در مسجد جامع علی بن ابیطالب (ع) آغاز خواهد شد.

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار افزود: به مناسبت دهه مبارک فجر بیش از 200 پروژه عمرانی در این شهرستان افتتاح و به بهره‎برداری می‎رسد که با افتتاح این طرح‎ها موجبات اشتغال بیش از 500 نفر از مردم شهرستان به صورت مستقیم و غیر مستقیم فراهم می‎شود.

این مسئول ادامه داد: هر ساله با آغاز ایام‌الله دهه مبارک فجر در سراوان برای مردم یاد آور پیروزی انقلاب اسلامی در مقابل استکبار جهانی و نوید بخش اجرا و بهره‌برداری از طرح‎های عمرانی، کشاورزی و تولیدی است.

وی ابراز داشت: برای بهره‎برداری از 200 پروژه عمرانی در دهه فجر بیش از 400 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است که اعتبارات هزینه شده برای افتتاح پروژه‎های دهه فجر در سراوان از محل اعتبارات تملک دارائی استان و بخش خصوصی است.

معاون فرماندار سراوان خاطرنشان کرد : بیشترین پروژه‎های افتتاحی در دهه فجر امسال مربوط به طرح‎های اشتغالزائی، صنعت و کشاورزی است.

این مسئول با بیان اینکه مهم‎ترین و بزرگترین طرح‌های قابل افتتاح در این ایام مربوط به بخش صنعت  است، گفت: طرح شن و ماسه دانه‎بندی شده با اعتباری بالغ بر 25 میلیارد ریال از محل آورده شخصی و زمینه اشتغال بیش از 50 نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم خواهد بود.

وی اذعان داشت: در بخش کشاورزی مجتمع‎های گلخانه‌های شهرستان سراوان با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال از محل تسهیلات بانکی و آورده شخصی است که زمینه اشتغال بیش از 110 نفر را فراهم می‌کند.

بزرگزاده متذکر شد: بهره‎برداری از طرح‎های اشتغالزائی بهسازی مسکن مددجویان کمیته امداد ، اورژانس بین جاده‎‎ای گلخانه‎ها، استخر های دو منظوره پرورش ماهی، مرغداری، سردخانه نگهداری خرما، پرواربندی گاو و گوساله و سالن‎های ورزشی و غیره از دیگر طرح‎های قابل افتتاح در این ایام هستند.

انتهای پیام/م
برچسب ها: زاهدان ، سراوان ، عمرانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.