رئیس کمیته بانوان درباره انتخاب فرشته کریمی به عنوان 10 کاندیدای برتر فوتسال بانوان جهان به نکاتی اشاره کرد.


به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران؛ فریده شجاعی-نایب رئیس فدراسیون فوتبال گفت: انتخاب بازیکنی از ایران نشان می دهد که فوتسال بانوان در حال رشد بوده و دیگر حریف دست و پا بسته ای برای تیم های قدرتمند جهان نیستیم. از این اتفاق بسیار خوشحالیم چرا که این بازیکن چه از لحاظ فنی و چه از لحاظ اخلاقی بسیار عالی بوده و این انتخاب را به او تبریک می گویم. چرا که معتقدم او شایسته این انتخاب بود که به عنوان یکی از 10 کاندیدای بازیکن برتر فوتسال بانوان جهان باشد.

وی افزود: تیم ملی فوتسال و بازیکنانش با تمرینات و تلاشهایی که داشتند توانستند عنوان نایب قهرمانی آسیا و همچنین عملکرد خوبی را در بازیهای جام جهانی کوچک اسپانیا به جای بگذارند. فرشته کریمی نیز در این بازیها عملکرد خوبی داشته و بی شک حضور او در میان 10 بازیکن برتر دنیا در فوتسال بانوان تائیدیه این انتخاب است.

شجاعی در پایان گفت: اینطور انتخابات در سطح جهان بازیکنان ما را به خود باوری می رساند  و ما می توانیم از نظر تیمی و حتی انفرادی جزء برترین های جهان بشویم. این خودباوری باعث می شود تا انگیزه بازیکنان بالا رفته و در رشد فوتبال وفوتسال ما اثر بگذارد تا شاهد نتایج بهتری بگیریم.
 
انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار