مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در خصوص انتخاب سرمربی این تیم گفت: ما تا الان با هیچ مربی مذاکره نکرده‌ایم و همچنین گزینه‌های مطرح شده شایعه‌ای بیش نبوده است.

نظمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: با توجه به حساسیت بازی امروز ما مذاکره باگزینه‌های مد نظرمان را از فردا شروع می‌کنیم.  

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در ادامه اظهار داشت: تونی اولیورا یکی از گزینه‌های مد نظرمان برای سرمربیگری است اما تا الان با این مربی صحبتی نکرده‌ایم. بر این اساس مذاکره با مربیانی همچون استیلی، درخشان و خطیبی هم در حد شایعه است.  

وی درباره طلب 500 میلیونی تونی اولیورا از باشگاه تراکتورسازی گفت: به هر حال ما قرار است خواسته‌هایمان را به تونی اولیورا بگوئیم و وی هم شرایطش را بازگو کند. اگر توافقی صورت گرفت با این مربی قرار داد می‌بندیم.  

به هرحال زینی زاده مدیرعامل سابق تراکتور سازی صحبت‌های اولیه با تونی را انجام داد اما من هنوز مذاکره‌ای با این مربی نداشتم تا خواسته‌اش را بدانم.  

نظمی درباره سمت باغ آبادی به عنوان سرپرست فنی بیان داشت: باغ‌آبادی محبوب است. این مربی به دنبال سمت نیست. بر این اساس وی تا انتخاب سرمربی جدید هدایت تیم را برعهده خواهد داشت.  

وی تصریح کرد: به هرحال ما از فردا وارد مذاکره با گزینه‌هایمان می‌شویم. بر این اساس برای انتخاب سرمربی جدید نیاز به وقت داریم و عجولانه تصمیم نمی‌گیریم.  

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی درباره فضای نامناسب برای مربیگری جلالی در تراکتورسازی گفت: جلالی زحمات زیادی برای باشگاه تراکتورسازی کشید و به خاطر همین از این مربی تشکر می‌کنیم به هرحال فضای کار برای جلالی مناسب نبود و این مربی تصمیم گرفت که استعفا دهد.  

وی در پایان درباره جذب جاسم کرار خاطر نشان کرد: باشگاه الطلبه عراق رضایتنامه جاسم کرار را صادر نکرد بر این اساس حضور این بازیکن در تیم تراکتور سازی منتفی شد.  
 
انتهای پیام/
برچسب ها: مذاکره ، تراکتور ، مربی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار