تیم ملی زیر15 سال امروز به مصاف تیم زیر 16 سال گرجستان می رود.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، تیم ملی زیر 15 سال پس از پیروزی مقابل تیم زیر 16 سال قزاقستان امروز واز ساعت 13:30 به وقت تهران به مصاف تیم گرجستان خواهد رفت.
دیروز تیم ملی زیر 15 سال دومین تمرین خود را زیر نظر کادر فنی برگزار کرد و همچنین جلسه فنی و آنالیز پس از شام برگزار شد که بازیکنان فیلم بازی قبل را دیدند و توضیحات کادر فنی را شنیدند.

کادر فنی ترکیب تیم ملی زیر15 سال را برای بازی امروز اعلام کرد که محمدرضا شیخ حسین ،امیر مهدی جان ملکی  محمد پورشاکر  محمد جواد افخمی  مهدی رحیمی  امید صیدالیر   محمد سلطانی مهر   بهروز جلالیان  میثم ناصری  علی نجفی شهاب رشنو در بازی امروز به مصاف تیم گرجستان می روند. تیم ایران یک تا یک سال و نیم از دیگر تیم های حاضر در تورنمنت کوچکتر است.

در گروه اول تیم های اوکراین، قرقیزستان، لتونی قرار دارند، در گروه سوم تیم های روسیه، لیتوانی، ترکمنستان و در گروه چهارم تیم های فنلاند، بلاروس و مولداوی قرار گرفته اند.
از هر گروه تیم اول به مرحله نیمه نهایی صعود می کند. تیم های دوم هر گروه برای مقام پنجم تا هشتم، تیم های سوم هر گروه برای نهم تا دوازدهم رقابت می کنند.

مرحله نیمه نهایی و فینال هم در روزهای شنبه 5 بهمن و یکشنبه 6 بهمن 92 برگزار می شود.
 
انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار