رییس جمهور بولیوی در دیدار با معاون اروپا و امریکاى وزارت امور خارجه کشورمان تأکید کرد دستاوردهاى مذاکرات جمهورى اسلامى ایران و گروه 1+5 تأییدى بر حقانیت ایران در فعالیتهای صلح آمیز هسته اى است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران؛ رییس جمهور بولیوی تأکید کرد دستاوردهاى مذاکرات جمهورى اسلامى ایران و گروه 1+5 تأییدى بر حقانیت ایران در فعالیتهای صلح آمیز هسته اى است.

"اوو مورالس" در دیدار معاون اروپا و امریکاى وزارت امور خارجه کشورمان همچنین از رییس جمهورى اسلامى ایران براى شرکت در اجلاس گروه  77 ، که در لاپاز برگزار خواهد شد ،دعوت کرد. 
 
مجید تخت روانچی هم در این دیدار پیام کتبى رییس جمهور کشورمان را به رییس جمهور بولیوى تقدیم کرد و از اوو مورالس برای سفر به تهران دعوت کرد. 

رییس جمهور بولیوى هم با تشکر از پیام کتبى رئیس جمهور کشورمان، دولت و ملت ایران را دوست دولت و ملت بولیوی دانست و بر اهمیت روابط با جمهورى اسلامى ایران براى بولیوى تأکید کرد.

معاون وزیر امور خارجه کشورمان اظهار داشت: عزم جمهوری اسلامی ایران بر حفظ ، توسعه و تعمیق روابط با بولیوی در همه زمینه‌هاست و جمهوری اسلامی ایران برای همکاری با بولیوی در ریاست بر گروه 77 امادگى کامل دارد . 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار