دبیر کمیته بازاریابی‌ فدراسیون فوتبال درباره نحوه تخصیص بلیت‌های جام جهانی 2014 برزیل گفت: بلیت‌های جام جهانی 2014 برزیل طبق تعرفه فیفا‌ از طریق آن‌لاین است.

عباس ترابیان‌ در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: فدراسیون فوتبال باید جامعه فوتبال را به فیفا‌ معرفی کند. همچنین طرفداران‌ فوتبال هم باید از طریق سیستم آن‌لاین به ‌فیفا معرفی شوند.

رئیس کمیته بازاریابی‌ فدراسیون فوتبال بیان داشت: بر این اساس فیفا‌ برای هر مسابقه‌ای که ایران در جام جهانی برزیل دارد 8 درصد از بلیت‌های آن مسابقه را به تیم ملی ایران اختصاص می‌دهد استادیوم‌هایی که تیم ملی ایران در آنجا باید مقابل حریفانش‌ صف‌‌آرایی کند 40 هزار نفر گنجایش دارد.
 
وی در ادامه اظهار داشت: بر این اساس فدراسیون فوتبال برای بدست آوردن 8 درصد از گنجایش استادیوم‌ها باید اسامی را آن‌لاین‌ به فیفا‌ اعلام کند.
 
ترابیان‌ تصریح کرد: درخشان از سوی فدراسیون فوتبال مسئول امور مربوط به بلیت‌های جام جهانی 2014 شده است.
 
رئیس کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال در پایان خاطر نشان کرد: موعد مقرر چک دوم اسپا‌نسر تیم ملی امروز است اگر چک دوم امروز نقد شود این بدان معنی که اسپا‌نسر تیم ملی قصد دارد با فدراسیون فوتبال همکاری کند و برگشت خوردن چک دوم برای ما معنی و مفهوم دیگری دارد.

انتهای پیام/

برچسب ها: دبیر ، کمیته ، ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار