درحالی که تیم ملی باید خود را برای جام جهانی 2014 برزیل آماده کند اما هنوز این تیم اسپانسر ندارد تا هزینه هایش را متقبل شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران مدتی پیش قرار بر این بود که یک شرکت صنعتی ایرانی اسپانسر تیم ملی شود اما مسئولان فدراسیون با این شرکت به توافق کامل نرسیده اند و حضورش به عنوان حامي مالي تیم ملی منتقی شد.

عباس ترابیان، سرپرست کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال درباره این مطلب به خبرنگار ما گفت: هنوز با اسپانسر تیم ملی به توافق نهایی نرسیده ایم و قرارداد امضا نکرده ایم.

وي در ادامه اظهار داشت: 3 گزینه برای اسپانسری تیم ملی در نظر داریم و صحبت های و توافقات کلی با آنها انجام شده اما هنوز قراردادی با هیچکدام از آنها امضا نکرده ایم.

ترابيان در خصوص اینکه یکی از گزینه های اسپانسری در جلسه با کفاشیان حضور نداشته گفت: یکی از این گزینه ها در جلسه ای که کفاشیان رئیس فدراسیون تشکیل داده بود حضور پیدا نکرده است.

سرپرست کميته بازاريابي فدراسيون فوتبال اظهار داشت: فدراسیون منتظر اسپانسری که حضور پیدا نکرده نمی ماند و ما هم به همین دلیل این مسأله را رسانه ای نکردیم که بگوییم کار خودمان را ادامه می دهیم و این عدم حضور، در قالب عملکرد آینده این گزینه تأثیر دارد.

وی در پایان درباره میزان هزینه متقبل شده توسط حامي مالي خاطر نشان کرد: هزینه درخواستی فدراسیون بسیار زیاد است و اسپانسر نمی تواند تمام این مخارج را متقبل شود بنابر این فقط بخشی از هزینه ها توسط حامي مالي تأمین می شود./مح

 

برچسب ها: اسپانسر ، منتفی ، ترابیان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار