قائم مقام باشگاه پرسپولیس در خصوص مذاکره با باشگاه رئال مادرید و بازی تدارکاتی گفت: ما پیش از این مذاکراتی با این باشگاه داشتیم که پس از مذاکرات نهایی قرار است بازی با پیشکسوتان این تیم انجام دهیم.

بهروز منتقمی، قائم مقام باشگاه پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: مسئولان باشگاه پرسپولیس پیش از این مذاکراتی را با نمایندگان باشگاه رئال مادرید انجام دادند که این مذاکرات اکنون در حال پیگیری است.

وی ادامه داد: نتیجه‌ی مذاکره با نمایندگان باشگاه رئال مادرید پس از انجام مذاکرات بعدی و پیگیری آن توسط نماینده پرسپولیس مشخص می‌شود.

منتقمی درخصوص درگیری صادقیان و خلعتبری تاکید کرد: از جریان درگیری این بازیکنان نیستم اما اگر مشکلی پیش بیاید مسئولان رسیدگی خواهند کرد.

منتقمی در مورد مشکلات مالی پرسپولیس تصریح کرد: مطالبات بازیکنان به این تیم اختصاص پیدا نمی‌کند بلکه در تمام تیم‌های لیگ برتری مشکلات مالی وجود دارد.

وی افزود: باشگاه پرسپولیس و استقلال تا زمانی دولتی هستند حل نمی‌شود چرا که این باشگاه ها هزینه‌های مختلفی دارند و در فعالیت‌های متعددی شرکت دارند.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: باشگاه پرسپولیس سهم زیادی در تامین بازیکنان تیم ملی دارند که امیدواریم دولت تمام توان خود را در جهت حمایت این دو باشگاه انجام دهند تا پرسپولیس و تیم‌های دولتی مثل استقلال بتوانند نقش خود را به خوبی ایفا کنند.

منتقمی ادامه داد: وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس خوب است و امیدواریم 3 امتیاز بازی با تیم گسترش فولاد را به دست بیاوریم.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: تیم پرسپولیس در بازی دربی نیز عملکرد خوبی داشت چرا که با تیم خوبی مثل استقلال بازی کرده است و دایی نیز می‌خواست که تیمش 3 امتیاز بازی را کسب کند. تیم ما هم می‌خواست بازی را به نفع خود به اتمام برساند.
دربی  نه سفارشی بوده است و نه می‌توانیم بگوییم نمایشی بوده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار