مدیرعامل مس کرمان گفت: خبر برکناری "مظلومی" شایعه است واز وی حمایت می‌کنیم و درصدد راضی بودن از عملکرد وی باید بگویم در صورتی راضی هستیم که تیم را در جدول به جایگاه خوبی برساند.

ایرانمنش، مدیر عامل مس کرمان در خصوص جایگزین کادر فنی جدید و برکناری سرمربی فعلی به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: به هیچ وجه جابه‌جایی شخص "مظلومی" صحت ندارد و وی تا پایان فصل می‌تواند با قدرت کار خود را ادامه دهد.

وی افزود: ما نیز اعلام نکردیم که "مظلومی" نمی‌تواند به کارش ادامه دهد و این یک شایعه است.

ایرانمنش تصریح کرد: ما از "مظلومی" همچنان حمایت می‌کنیم و وی می‌تواند با قدرت در راستای موفقیت تیم تلاش کند.

مدیرعامل مس کرمان در ادامه با اشاره به رضایت مدیرعامل و هیئت مدیره تیم از سرمربی‌گری تیم تاکید کرد: وفتی تیم مس عملا از انتهای جدول جدا نشده و صعود نکرده است، آیا می‌توان گفت از عملکرد مظلومی راضیم؟ البته یک دیدار عقب افتاده هم داریم اگر این دیدار را با برد به اتمام برسانیم می‌توان از عملکرد " مظلومی" راضی شد این را بدانید تعویق یک سرمربی و آوردن کادر فنی جدید منوط به موافقت اعضای هیئت مدیره و در این میان من مدیرعامل فقط یک رای دارا می‌باشم و در واقع مدیرعامل مجری دستورات هیئت مدیره است.

وی با اشاره به بازی پیش‌رو تیمش مقابل فولاد گفت: همه مصمم، هم قسم، با ارداده و آماده‌اند تا بازی با فولاد را برده از زمین خارج شوند.

تیم فولاد تیم خوبی است ولی ما نیز مرتباً تمرینات خودمان را پشت سرگذاشته‌ایم و قطعاً‌به جز برد به چیز دیگری فکر نمی‌کنیم.

ایرانمنش در پایان خاطرنشان کرد: قطعاً تیم مس برای بقا در لیگ می جنگد و در راه این هدف از هیچ کوشش دریغ نمی‌کنیم و مطمئن باشید همه ما مصمم هستیم که تیم را در لیگ نگه داریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار