سرمربی تیم فوتبال صنعت مس کرمان گفت: سرمایه مس کرمان باید برای لیگ برتر خرج شود ، چرا که اگر هم اکنون این تیم در جام حذفی اول شود ولی در لیگ برتر باقی نماند ، هیچ فایده ای نخواهد داشت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان، پرویز مظلومی در نشست خبری قبل از دیدار دو تیم صنعت مس کرمان و صنعت نفت آبادان گفت: تیم صنعت مس کرمان در شرایطی قرار دارد که باید به پیروزی دست یابد و امید است که بازیکنان ، بازی هوشمندانه ای انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه بازی لیگ برتر برای ما مهمتر است ، افزود: بازیکنان باید بیشتر توانشان را برای بازی مقابل فولاد ذخیره کنند.

سرمربی تیم صنعت مس کرمان خاطرنشان کرد: باید جلوی اشتباهات تیم مس را بگیریم و نگذاریم این اشتباهات در زمین مسابقه تبدیل به گل شوند.

مظلومی با اشاره به اینکه باشگاه صنعت مس کرمان باید در رده سنی جوانان سرمایه گذاری کند ، تصریح کرد: این تیم دو بازیکن خوب جوان دارد که به محض پیشرفت، تیم ملی امید آنها را جذب می کند و تیم با کمبود بازیکن خوب و مهاجم مواجه می شود.

وی گفت: قرار بود دو بازیکن مهاجم برزیلی به تیم ملحق شوند اما طی تماس تلفنی باخبر شدم که با یکی از تیم های ترکیه ای قرار داد بسته اند.

مظلومی با اشاره به مرگ ناگهانی پسر عموی حسن رودباریان افزود: این بازیکن پافشاری می کند تا در بازی امروز شرکت نکند و اگر این محقق شود، دروازبان دوم تیم را دچار مشکل خواهد کرد.

وی با بیان اینکه به خواست مردم وارد این تیم شده ام ، خاطرنشان کرد: اگر احساس کنم مردم شخص بهتری را برای تیم صنعت مس انتخاب کرده اند، خودم این تیم را رها خواهم کرد.


برچسب ها: سرمایه ، مس ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.