شیرازی گفت: در خصوص صحت یا رد قضیه سرقت خودرو باید بگویم مسئله به ما هیچ ارتباطی ندارد و به شرکت خودورساز مربوط می‌شود.

شیرازی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مدیر شرکت تبلیغات محیطی فدراسیون فوتبال در خصوص سرقت یکی از خودروها در ورزشگاه به اظهار داشت: اینکه اصل ماجرا مبنی بر سرقت خودرو بوده است، ما اطلاعی نداریم و به هیچ وجه قضیه سرقت به ما ربطی پیدا نمی‌کند.

وی در ادامه افزود: باید اعلام کنم که ما قرارداد دو دستگاه خودرو را با شرکت خودروساز بسته بودیم و قرار شد دو دستگاه خودرو را برای تبلیغات پشت دروازه‌ها قرار دهند اما با توجه به ترافیک پشت دروازه ها عملا یک خودرو پشت دروازه قرار گرفته است و بعداز مسابقه متوجه شدیم توسط گزارش راننده‌ی خودروبر یکی از خودروها به سرقت رفته است.

شیرازی ادامه داد: با نماینده‌های شرکت واردکننده خودرو قراردادی دو دستگاه خودرو را بسته بودیم و این دو دستگاه را به شرکت

خودرو بر تحویل دادیم .

مدیر تبلیغات محیطی فدراسیون فوتبال با اشاره به قضیه خودروی سرقت شده تصریح کرد: پس از مسابقه فوتبال، راننده خودروبر موضوع را گزارش و اعلام کردند خودور توسط یک نفر به سرقت رفته است در واقع من از کنار موضوع به سادگی گذشتم و اصلا موضوع سرقت را جدی ندیدم.

وی تاکید کرد: در واقع ما خودرو را تحویل داده بودیم و پس از آن دیگر ما صاحب خودرو نبودیم و هیچگونه سمتی نداشتیم و اینکه ماشین توسط شخص دیگری به سرقت رفته است و آیا این موضوع صحت دارد یا خیر، نه اطلاعی دارم و نه برای ما اهمیتی داشته است.

شیرازی در خصوص صحت یا رد قضیه سرقت خودرو گفت: ما این خودرو را به شرکت تحویل داده‌ایم و مدارک مورد پذیرش قرار گرفته است و اگر این چنین بود شرکت شکایتی را مطرح می‌کرد در حالی که این چنین نبوده است و اگر هم ادعایی مبنی بر سرقت خودرو وجود داشته باشد ادعای راننده خودروبر است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تمامی وظایف مبنی بر تحویل خودرو و ارائه مدارک از سوی ما به درستی انجام شده است و اگر هم اتفاقی مبنی بر سرقت خودرو افتاده باشد به ما ارتباطی پیدا نمی‌کند و اهمیت چندانی ندارد.

انتهای پیام/

برچسب ها: سرقت ، خودرو ، تبلیغات ، سارق ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار