سرمربیان دو تیم استقلال و پرسپولیس در نشست خبری بعد از دربی ضمن ابراز خرسندی از کار بازیکنان خود بازی را پایاپای ارزیابی کردند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران امیر قلعه‌نویی پس از تساوی بدون گل مقابل پرسپولیس  گفت: من ضمن تبریک میلاد پیامبر(ص)،از تمام کسانی که ما را در ارائه یک بازی خوب و بدون حاشیه یاری کردند تشکر می کنم.

وی در ادامه افزود:در نیمه دوم پرسپولیس  توانست توان بازی مقابل ما را بالا ببرد و گردش توپ بیشتری داشت ولی ما هم  موقعیت‌هایی را که می‌خواستند به ما ضربه بزنند را بسته بودیم.
 


وی ادامه داد: با اینکه در 2 هفته گذشته 2 بازیکن از تیم ما جدا شده است  ولی خوشحالیم که توانستیم جو روانی که علیه ما راه افتاده بود را جمع کنیم و از ظرفیت هایی که داشتیم کمال استفاده را کردیم. بازیکنانم مردانه‌ بازی کردند. تشکر می کنم.
 


 امیر قلعه نویی با اشاره به اینکه سه بازیکن دیگر قصد جدایی از تیم را دارند گفت: الان باید به فکر بازی با ذوب آهن باشیم . ما نگران کمبود بازیکن نیستیم بازیکنانی هم هستند که دوست دارند به تیم اضافه شوند. با همین ترکیب کار را جلو می‌بریم زیرا بازیکنان تلاش خود را بیشتر می‌کنند.



 
قلعه نویی در مورد اینکه در تساوی های دربی مسائل غیر ورزشی دخیل است گفت: به این مسایل ورود نکنید اگر ضربه نوری گل می‌شد و رحمتی می‌ایستاد و گل می‌شد دیگر نمی‌گفتند که بازی از قبل نتیجه اش معلوم بوده است ،همه دوست داشتند گلی در کار باشد ولی بازهم قسمت بود این بازی هم بدون گل تمام شود.
 
وی افزود:با اینکه ما بازی چندان رضایتبخشی را ارائه نکردیم ولی به یکی از اهداف‌مان رسیدیم و  از نتیجه راضی هستیم  زیرا 4 امتیاز   تفاضل امتیاز داشتیم و پرسپولیس  جز یک کاشته ، موقعیت دیگری نداشت.

دایی:فکر می کنم عدالت رعایت نشد/البته بدشانس هم بودیم


علی دایی  نیز در ادامه اظهار داشت: امروز خیلی بهتر از حریف بازی کردیم اما نتوانستیم پیروز شویم. همه کار کردیم مخصوصا در نیمه دوم. در نیمه اول هم مالکیت توپ‌مان بیشتر بود . اما فکر می کنم در مورد ما عدالتی رعایت نشد.



وی ادامه داد: از کناره‌ها و عمق خیلی خوب کار کردیم و شوت هم زدیم .استقلالی ها به هیچ عنوان نتوانستند روی دروازه ما ایجاد خطر کنند متاسفانه بازیکنان ما در لحظه آخر که باید سانتر درست کنند یا ضربه درست بزنند این کار را نکردند.به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم.

 علی دایی  در مورد درگیری پیام صادقیان با بازیکن استقلال گفت: این نظر شماست .فوتبال همین است.




وی ادامه داد:خود شما بگویید بازیکن ما بیشتر به داور اعتراض می کرد یا تیموریان که بهتر بود جای خود را با داور عوض می کرد.در همان نیمه اول سیدجلال حسینی را زدند از روی صورت علی عسگری رد شدند.

وی افزود:خیلی اتفاق ها افتاد. در فوتبال درگیری و اتفاق همیشه هست.ما استقلال را خوب می شناختیم و همه راه‌های نفوذش را بسته بودیم  .در کار هجومی هم بازیکنانم خیلی خوب کار کردند . بدشانس بودیم .



سرمربی پرسپولیس در مورد تغییر تاکتیکی این تیم  گفت:در هر بازی نظر سرمربی شرط اصلی ست و از نظر فنی من بهترین هستم. عالیشاه و حسینی و بقیه بازیکنان به نحو احسن کار کردند به طوریکه جناح راست استقلال را ندیدیم.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا با وجود این نتیجه این تیم  شانس قهرمانی اش کم شده یا خیر گفت: اصلا و ابدا قبول ندارم. بعد از این بازی از لحاظ جدولی با تیم‌های رده‌پایین جدولی جز سپاهان بازی داریم ما تمام بازی‌های سخت خود را به جز سپاهان انجام دادیم و می‌توانیم امیدوار باشیم که در هفته‌های باقیمانده 4 امتیاز اختلاف را جبران کنیم.



وی افزود:چرا نتوانیم قهرمان شویم؟ برای بازی‌های آینده بهتر تمرین می‌کنیم تا قهرمان شویم. در هفت هفته 4 امتیاز ، چیز عجیبی نیست. مطمئن باشید بهتر از این تمرین و کار می‌کنیم تا بتوانیم قهرمان لیگ شویم. به شرایطی که تیم من در این مدت داشته نگاه نکردید. تیم من بحران بزرگی را پشت سر گذاشت. حل این بحران و ارائه این بازی تنها از بچه‌های من برمی‌آید. بازیکنان من آنقدر شایستگی دارند که بتوانند قهرمان لیگ شوند.



 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۸ ۲۸ دی ۱۳۹۲
داوریش خیلی هم عالی بوداقای....
آخرین اخبار