جوان شروری که اقدام به زورگیری از نوجوانان تهران می‌کرد، در حال شنا کردن در استخر دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، ماموران گشت انتظامی کلانتری 115 رازی در حال گشت زنی در خیابان هلال احمر بودند که پسر نوجوانی در حالیکه مضطرب و نگران به نظر می‌رسید به ماموران مراجعه کرد و خود را آرش 14 ساله معرفی کرده و بیان داشت: حدود ساعت 15 الی 19 به همراه دوستم در موقعیت خیابان قلمستان در راه برگشت به منزلمان بودیم که یک دستگاه موتورسیکلت به سمت من آمد و راهم را بست.

وی ادامه داد: پس از اینکه راکب موتورسیکلت از وسیله نقلیه خود پیاده شد با چاقویی که در دستش بود من را مورد تهدید قرار داد و سپس با ضرب و شتم تمام پول‌ها و سه دستگاه گوشی همراهم را به سرقت برد.
 
ماموران کلانتری از آنجایی که سن این پسر پایین بود به وی گفتند که به همراه پدرت به کلانتری مراجعه کن تا برایتان گزارش سرقت تنظیم شود.
 
همان شب پس از بازگشت این نوجوان مال باخته به منزلش وی به همراه پدرش و برادرش به استخر رازی رفتند. آرش در استخر حین شنا کردن بود که ناگهان جوانی را که ظهر همان روز از وی زورگیری کرده بود را می‌بیند و سریعا موضوع را به پدرش اطلاع داده و آن هم با تماس با کلانتری ماموران را از حضور زورگیر خشن مطلع می‌کند.
 
در ادامه ماموران کلانتری وارد استخر شده و متهم را قبل از هر اقدامی دستگیر و به کلانتری انتقال می‌دهند.
 
رئیس کلانتری 115 رازی سرگرد حسین دلاور درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران گفت: متهم پس از اعتراف به چندین مورد زورگیری از نوجوانان به دلیل سه سابقه زورگیری دیگر در نقاط مختلف تهران، جهت کشف سایر جرایم به پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل گردید.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار