بانک هاي رفاه کارگران و توسعه تعاون به منظور هم افزايي و ايجاد تعامل بيشتر ميان سازمان ها و نهادهاي زير مجموعه وزارت تعاون و کمک به بخش توليد و اشتغال تفاهم‌نامه همکاري امضا کردند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي بانک رفاه کارگران، در اين تفاهم نامه که به امضاي محمد رضا نظري مدير عامل بانک رفاه کارگران و علي محمد سهماني رئيس هيات مديره و مدير عامل بانک توسعه تعاون رسيد، بر اين موارد تاکيد شده است: مشارکت در تأمين مالي پروژه ها و طرح هاي سنگين صنعت نفت و گاز و طرح هاي بخش تعاون معرفي و پشتيباني متقابل از مشتريان خوش حساب بانک ها - وصول چک هاي مشتريان دو بانک 

همکاري شرکت هاي تابعه و استفاده از خدمات اين شرکت ها به صورت متقابل و استفاده از حساب هاي کارگزاري خارجي براي حواله هاي ارزي.

محمد رضا نظري مدير عامل بانک رفاه کارگران، امضاي اين تفاهم نامه را سبب ايجاد هم افزايي بيشتر و انجام پروژه هاي بزرگ در کشور دانست و ابراز اميدواري کرد در آينده تفاهم نامه هاي مهم تري براي خدمت رساني مناسب تر به جامعه و کشور به امضا برسد.

سهماني رئيس هيات مديره و مدير عامل بانک توسعه تعاون هم ضمن اعلام آمادگي براي اجراي هر چه بهتر فعاليت هاي مشترک، اين همکاري را موجب ارائه خدمات بهينه به مشتريان و استفاده از ظرفيت هاي دو بانک در ارائه خدمات دانست.

انتهای پیام/
برچسب ها: توسعه ، تعاون ، بانک ، رفاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار