کارشناس داوری کشورمان گفت: اینکه در فدراسیون فوتبال داوری‌های جایگزین نداریم درست است زیرا سیاست تربیت داوران خالی است و امیدوارم " مظفری زاده" به جامعه داوری بازگردد.

فنایی کارشناس داوری کشورمان درخصوص خداحافظی زودهنگام " سعید مظفری زاده" به خبرنگارورزشی باشگاه خبرنگارن اظهار داشت: " مظفری زاده"  داورخوب وبا اخلاق فوتبال کشورمان است و وی به دلیل گرفتاریهای خانوادگی قادر به قضاوت کردن درلیگ برتر نیست.

وی در ادامه افزود: " مظفری زاده" داوری بسیار خوب، باشخصیت، با قضاوت کردن در سطح خوب یک الگوی تمام عیار داوری برای کشورمان محسوب شده و تصمیم وی برای خداحافظی یک تصمیم شخصی بوده است.

فنایی به بررسی علل خداحافظی " مظفری زاده" پرداخت و تصریح کرد: ضمن لطمات  شخصی، ناملایمات فوتبال، بی حرمتیها به جامعه داوری باعث شده است که وی زودتر از موعد مقرر داوری را ترک کند.

پیشکسوت داوری کشورمان ادامه داد: همین بی‌حرمتی‌ها به جامعه داوری زنگ خطری است که مظفری‌زاده‌ها و ترکی‌ها از صحنه داوری کنار بروند.

وی با انتقاد از کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: متاسفانه با رفتن داوران ماهر وخوب کشورمان سیاست جایگزینی و تربیت داوران خالی است و  باید به این نکته پرداخته شود که ما به داوران خوب و ماهر در سالهای آتی نیازمندیم.

فنایی، با اشاره به خداحافظی محترمانه " مظفری زاده" تاکید کرد: " مظفری زاده" خداحافظی کرده است درحالیکه می‌توان سالها از کلاس وی به جهت تربیت داوران جوان استفاده کرد و من باید اعلام کنم که وی بسیار محترمانه از جامعه داوری کشور کنار رفت.

پیشکسوت داوری کشورمان ابراز امیدواری کرد: البته امیدوارم شخص " مظفری زاده" تغییرعقیده دهد و به لحاظ قضاوت به داوری کشورمان بازگردد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم بااحترام گذاشتن افکار عمومی به جامعه داوری بتوان ضمن حفظ داوران نخبه به فکر تقویت جایگاه داوری در کشورمان افتاد.

انتهای پیام/
برچسب ها: فنایی ، صحنه ، ترکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار