مهم ترین عناوین خبری گروه "بین الملل" که در روز شنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: بالگرد‌های ارتش عراق مواضع داعش در فلوجه را بمباران کردند ، اتحاديه اروپا سیاست رژیم صهیونیستی در شهرک‌سازی‌ها را مردود دانست ، چرا "آل سعود" تروریست‌های مزدور را بسان "سگان گرسنه" به جان ملت مظلوم سوریه می‌اندازد/ دلیل سکوت کاخ سفید در قبال این جنایت چیست؟ و... است

مهمترین عناوین خبری گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

چرا "آل سعود" تروریست‌های مزدور را بسان "سگان گرسنه" به جان ملت مظلوم سوریه می‌اندازد/ دلیل سکوت کاخ سفید در قبال این جنایت چیست؟

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/10/26/1935488_519.jpg

 بی‌حیایی سران آل سعود به جایی رسیده است که در اظهارات خود به طور علنی به ارائه کمک های مالی و تجهیزات نظامی به عناصر القاعده و هم پیمانان آنان و آموزش تروریست ها در کشورهای مجاور سوریه و سپس انتقال آنان به داخل خاک سوریه برای انجام اقدامات تروریستی اشاره می‌کنند.

در کنفرانس ژنو2 شرکت خواهیم کرد/قطر و غرب در پی ازسرگیری رابطه خود با سوریه هستند دیدارکنندگان با بشار اسد رئیس جمهور سوریه از تاکید وی بر مشارکت نمایندگان این کشور در کنفرانس ژنو2 خبر دادند.

بالگرد‌های ارتش عراق مواضع داعش در فلوجه را بمباران کردند
شبکه المیادین از بمباران مواضع گروه تروریستی امارت اسلامی عراق و شام(داعش) در شهر فلوجه به وسیله بالگردهای ارتش عراق خبر داد.

شارون و نسل‌کشی در گواتمالا

در نسل کشی دهه 1980 گواتمالا تنها رئیس جمهور وقت امریکا و مشاوران بلند پایه وی متهم نیستند بلکه اسرائیل که به طور مخفیانه بالگردهای مجهز، تسلیحات و رایانه‌های مورد استفاده در شکار قبایل سرخپوست اکسیل را تامین می کرد ، دست داشته است.

اتحاديه اروپا سیاست رژیم صهیونیستی در شهرک‌سازی‌ها را مردود دانست
اتحادیه اروپا روز جمعه سیاست رژیم صهیونیستی در زمینه توسعه شهرک سازی در کرانه باختری رود اردن و اشغال اراضی فلسطینیان را کاملا مردود دانست .

مادورو : در آینده‌ای نزدیک با دکتر روحانی دیدار خواهم کرد

 نیکلاس مادورو، رئیس جمهور ونزوئلا جمعه 28 دی در مصاحبه‌ای خبری اعلام کرد در آینده‌ای نزدیک با آیت الله حسن روحانی، رئیس جمهور کشورمان دیدار می‌کند.

تروریست‌های سوری از سوی گروهک منافقین آموزش می‌بینند

 محمد رزاقی عضو جدا شده از گروهک منافقین از آموزش برخی تروریست‌های سوری از سوی این گروهک خبر داد.

توافق با ايران، نشان‌دهنده تغيير در تاکتيک‌هاي آمريکاست نه اهداف تجاوزکارانه اين کشور
تغییر جهت دیپلماتیک امریکا در روی آوردن به مذاکره با ایران، از زمانی که واشنگتن سپتامبر گذشته از تصمیم خود برای حمله به سوریه صرف نظر کرد، با اهداف در پس پرده‌ای صورت گرفت که نباید آنها را از نظر دور نگاه داشت.

تروریستهای الجزایری در سوریه حضور دارند

 مرکز سیاست‌های خاور نزدیک واشنگتن اذعان کرد که 68 تا 123 تروریست تبعه الجزایر در کنار گروه‌های مسلح در سوریه می‌جنگند.

12 کشته و زخمی در انفجار کرکوک

 در اثر انفجاری در کرکوک عراق 12 تن کشته و زخمی شدند.

19 کشته در حملات خمپاره اي تروريستها در حمص

گروههای مسلح عمدا به محله های مسکونی در بخش قدیمی شهر حمص حملات موشکی حملات خمپاره ای می کنند و هفته گذشته دهها نفر از ساکنان آن در حملات موشکی و خودروهای بمب گذاری کشته یا زخمی شدند.
برچسب ها: گرسنه ، مزدور ، سعود ، کاخ ، مجاور ، فلوجه ، عراق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار