نمایش "خانه برنارد آلبا" نوشته اینگو براکس و کارگردانی " کالیکستو بی ایتو" از کشور آلمان در سی و دومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر اجرا می شود.

به گزارش حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی سی و دومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر، این نمایش که از تولیدات تئاترملی" ماین هایم"  آلمان است در روزهای اول و دوم بهمن ماه روی صحنه می‌رود.
 
نیکل هیسترس، الک توویسلمن، رگنا پیتل، سابین فورست، لوئیزا استچویاک، ایزابل بارث بازیگران این نمایش هستند.
 
بی ایتو کارگردان این نمایش تا کنون اپراهای متعددی از وردی (توپ نقاب زده، مکبث، تراواتور دو، لا تراویاتا، دون کارلوس)، موتزارت (دون گیووانی، کوسی فان توته)، واگنر(پارسیفال)، بوچینی، برگ (وزک، لولو)، گلاک (آرمیدا)، بتهوون (فیدلیو)، زیمرمن ( دای سولداتن) را در مشهورترین سالن های بین المللی مانند اوپرای ملی انگلیس، اپرای ملی ولز، اپرای کومیسچ برلین، تئاتر باسل،  تماشاخانه زوریخ و اپرای ملی باوارین در مونیخ اجرا کرده است.
 
در خلاصه داستان این نمایش آمده است: زنی متکبر و خودکامه به نام دونیا برناردا آلبا پس از درگذشت شوهرش سوگند یاد کرد که هشت سال در مرگ او سوگوار بنشیند. و این عزاداری را به پنج دختر خود نیز تحمیل کرد. همانطور که زندگی در دنیای بیرون جریان دارد، زنان جوان جهیزیه شان را آماده و کاج خود را از مزار مرد از دنیا رفته جمع کردند. فضا خفقان آورتر شد؛ زمانی که دختر کوچکتر خانواده به نام آدلا عاشق نامزد خواهر بزرگترش شد و سعی کرد زندان خانگی را که مادرش ساخته بود در هم بشکند.  
 
گفتنی است، خانه برنارد آلبا، با مدت 120 دقیقه در روزهای اول و دوم بهمن یک اجرا در تالار وحدت خواهد داشت.

انتهای پیام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار