فریدون اصفهانیان‌ رئیس کمیته داوران گفت: مظفری زاده نه کتبی و نه شفاهی از تصمیم خود ما را مطلع نکرده بود، اگر اطلاع داشتیم تجلیلی‌ در شان وی انجام می شد.

فریدون اصفهانیان، رئیس کمیته داوران در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در مورد خداحافظی سعید مظفری زاده  بیان کرد: شخصا دوست نداشتم مظفری زاده خداحافظی کند، ولی مظفری زاده برای کارش دلایل خود را دارد،مظفری زاده نه کتبی و نه شفاهی از تصمیم خود ما را مطلع نکرده بود، اگر اطلاع داشتیم تجلیلی‌ در شان وی انجام می شد.

 اصفها‌نیان در مورد شایعات دلیل خداحافظی مظفری زاده اظهار  کرد:  شایعات در این مورد بسیار است شایعه موجب حاشیه می شود و این درست نیست  دیگر نباید شایعه ‌ای درست شود و کسی نباید بی دلیل صحبت کند، تا مدرک قابل قبولی رو نکند نباید بیان شود.

** کار قهرمانی حرفه‌ای نبود

 رئیس کمیته داوران در مورد پرونده قهرمانی گفت: افرادی که در مورد پرونده‌ی قهرمانی رای صادر کرده ‌اند بدون فکر نبوده است پنج حقوق دان که از اشخاص دیگری هم مشاوره گرفته‌اند تمام جوانب و شواهد را مورد توجه قرار داده که نهایتا چنین رایی صادر کرده‌اند ولی در کل باید گفت کار محسن قهرمانی حرفه‌ای نبوده است، هنوز هم وقتی با وی صحبت می‌کنم، قبول ندارد خطایی انجام داده است. افرادی می‌گویند دو میلیون تومان کارت به کارت شده که خود قهرمانی می‌گوید این کار را برای فردی مستحق انجام داده و هیچ زمانی به خاطر دو میلیون خودم را خراب نخواهم کرد.
کار قهرمانی برای کمک هم اشتباه بوده می‌شود فقط دراین باره مشاوره داد ولی نمی‌توان مستقیم وارد شد.

اصفهانیان در مورد رشوه دادن به داوران در سالهای قبل چنین بیان کرد: در سالهای قبل هم چنین موضوعاتی بوده ولی از طرف داوران رد شده است. درهر صنفی خطایی وجود دارد اما پنج انگشت شبیه هم نمی‌شوند، درکل منکر این جریان نیستم. ما تشکیلات منضبط و منسجمی نداریم کمبود‌های فراوانی در کمیته‌ی داوران وجود دارد حتی برای رفت و آمد هم گاهی اوقات با مشکل مواجه می‌شویم.

رئیس کمیته‌ی داوران در خاتمه اظهار کرد: هر فردی که وارد داوری می‌شود باید آنقدر ازهوش بالایی برخوردار باشد که بداند کجا قرار گرفته افراد تحصیلکرده باید وارد داوری شوند و فوتبال را به طور کامل بشناسند.

بازیکنان فوتبال خیلی سخت وارد داوری می‌شوند زیرا یک بازیکن که پولهای آنچنانی می‌گیرد به هیچ وجه وارد داوری با آن حقوق های کم نمی‌شود، در سال 59 که وارد داوری شدم به تیم ملی هم دعوت شدم.

انتهای پیام/

برچسب ها: شایعه ، کمیته ، داوران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.