سازمان "هواشناسی" کشور؛

"تهران" ابری و غبار آلود با بارش پراکنده/ "بارش" ها به اکثر مناطق کشور گسترش می یابد

امروز در نواحی غرب، جنوب غرب، مرکز، دامنه های مرکزی و جنوبی زاگرس، جنوب و جزایر واقع در خلیج فارس و بتدریج با شدت کمتر در دامنه های جنوبی البرز ابرناکی و بارش باران و برف رخ می دهد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران از سازمان هواشناسی کشور، امروز "شنبه 28 دی ماه 92" در نواحی غرب، جنوب غرب، مرکز، دامنه های مرکزی و جنوبی زاگرس، جنوب و جزایر واقع در خلیج فارس و بتدریج با شدت کمتر در دامنه های جنوبی البرز ابرناکی و بارش باران و برف رخ می دهد.

بر اساس این گزارش، فردا علاوه بر مناطق مرکزی و جنوبی کشور، گستره بارش ها به سمت نواحی جنوب شرق، شرق تنگه هرمز و با شدت کمتر شمال شرق کشور گسترش می یابد و همچنین در روز دوشنبه بارش ها محدود به نوار شرقی، جنوب شرق کشور و دریای عمان شده و بتدریج از بعدازظهر سامانه بارشی از کشور خارج می شود و امروز خلیج فارس و فردا دریای عمان و تنگه هرمز مواج خواهند بود.



گفتنی است، وضعیت آب و هوای استان "تهران" امروز، ابری و بارش پراکنده و شهر تهران غبار آلود پیش بینی می شود و استان تهران در بیشینه دمای خود به 6 درجه و در کمترین حالت به 1- درجه بالای صفر خواهد رسید و همچنین دمای شهر تهران در حال حاضر5 درجه بالای صفر است که نسبت به روز های گذشته گرمتر شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار