از بعدازظهر امروز و طي فردا در سواحل شمالي كشور دماي هوا افزايش مي يابد و در برخي مناطق سواحل غربي خزر و استان اردبيل وزش باد جنوبي شديد رخ خواهد داد.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران از سازمان هواشناسي كشور، امروز "پنجشنبه 26 دي ماه 92" سامانه بارشي در برخي مناطق مركز و سپس شرق كشور فعال بوده و بتدريج از مرزهاي شرقي كشور خارج مي شود و از بعدازظهر امروز و طي فردا در سواحل شمالي كشور دماي هوا افزايش مي يابد و در برخي مناطق سواحل غربي خزر و استان اردبيل وزش باد جنوبي شديد رخ خواهد داد.

بر اساس اين گزارش، از اواخر وقت فردا سامانه بارشی وارد کشور شده و ابتدا مناطق جنوب غرب، غرب، جنوب و سپس در روز شنبه مناطق مرکزی، جنوبی و روز یکشنبه مناطق شرق و جنوب شرقی را در برمی گیرد و سبب بارش برف و باران خواهد شد و این سامانه در اواخر وقت یکشنبه از مناطق شرقی کشور خارج می شود.



شایان ذکر است، در روزهای شنبه و یکشنبه در استان هایی که بارش شدید برای آنها درنظر گرفته شده آب گرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن رودخانه ها و مسیل ها و اختلال در تردد جاده های کوهستانی پیش بینی می شود.

گفتنی است، وضعیت آب و هوای استان "تهران" امروز، نيمه ابري تا ابري، در پاره ای نقاط بارش پراکنده و مه رقيق پیش بینی می شود و استان تهران در بیشینه دمای خود به 9 درجه و در کمترین حالت به 2 درجه بالای صفر  خواهد رسید و همچنین دمای شهر تهران در حال حاضر 5 درجه بالای صفر است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار