امروز در برخی از مناطق شمال غرب، غرب، سواحل دریای خزر، مرکز، دامنه های مرکزی و جنوب زاگرس و دامنه های جنوبی البرز و سپس شمال شرق و شرق کشور افزایش ابر و بارش ها پراکنده پیش بینی می شود و این موج اوایل فردا از مرزهای شرقی کشور خارج می شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران از سازمان هواشناسی کشور، امروز "چهارشنبه 25 دی ماه 92" در برخی از مناطق شمال غرب، غرب، سواحل دریای خزر، مرکز، دامنه های مرکزی و جنوب زاگرس و دامنه های جنوبی البرز و سپس شمال شرق و شرق کشور افزایش ابر و بارش ها پراکنده پیش بینی می شود و این موج اوایل فردا از مرزهای شرقی کشور خارج می شود.

براساس این گزارش، از بعدازظهر فردا و طی روز جمعه در سواحل شمالی کشور دمای هوا افزایش می یابد که در برخی مناطق غربی سواحل دریای خزر با وزش باد گرم همراه خواهد بود.


شایان ذکر است، از بعدازظهر جمعه با ورود سامانه بارشی در جنوب غرب و غرب کشور، ابرناکی و بارش برف و باران شروع می شود و روز شنبه گستره آن به مناطق مرکزی و کل نیمه جنوبی کشور را در بر می گیرد.

گفتنی است، وضعیت آب و هوای استان "تهران" امروز، کمي ابري تا نيمه ابري، در بعدازظهر بارش پراکنده  پیش بینی می شود و استان تهران در بیشینه دمای خود به 10 درجه و در کمترین حالت به 2 درجه بالای صفر خواهد رسید و همچنین دمای شهر تهران در حال حاضر7 درجه بالای صفر است که نسبت به روز های گذشته گرمتر شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار