گودرزی گفت: امروز در برخی از مناطق شمال غرب، سواحل دریای خزر و بتدریج شمال شرق کشور افزایش ابر و بارش ها پراکنده رخ می دهد.

فریبا گودرزی، کارشناس مستقر در سازمان هواشناسی کشور در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران در خصوص وضعیت آب و هوای کشور طی روزهای آینده گفت: امروز "سه شنبه 24 دی ماه 92" در برخی از مناطق شمال غرب، سواحل دریای خزر و بتدریج شمال شرق کشور افزایش ابر و بارش ها پراکنده رخ می دهد.

وی افزود: فردا علاوه بر مناطق فوق برای برخی غرب، مرکز، دامنه های مرکزی و جنوب زاگرس و دامنه های جنوبی البرز و سپس شرق کشور افزایش ابر و بارش ها پراکنده پیش بینی می شود و این موج اوایل روز پنجشنبه از مرزهای شرقی کشور خارج می شود.

گودرزی اظهار داشت: از بعدازظهر روز پنجشنبه و طی روز جمعه در سواحل شمالی کشور دمای هوا افزایش می یابد که در برخی مناطق غربی سواحل دریای خزر با وزش باد گرم همراه خواهد بود.

وی ادامه داد: از بعدازظهر جمعه با ورود سامانه بارشی بتدریج ناپایداری ها در نوار غربی کشور آغاز می شود که روز شنبه گستره آن به مناطق مرکزی و بتدریج به نوار شرقی  و نیمه جنوبی کشور نیز خواهد رسید.



کارشناس هواشناسی با اشاره به وضعیت آب و هوای تهران طی روزهای آینده گفت: وضعیت آب و هوای تهران امروز، کمي ابري تا نيمه ابري، در پاره ای نقاط وزش باد ، برای فردا، نيمه ابري تا ابري، اوایل شب بارش پراکنده و روز پنجشنبه، نيمه ابري بتدریج کاهش ابر، در پاره ای نقاط غبارصبحگاهي پیش بینی می شود.

وی افزود: بیشترین میزان بارش ها طی 3 روز گذشته در بندر دیلم به میزان 71 میلیمتر، در نور آباد ممسنی به میزان 57 میلیمتر و در هندیجان به میزان 56 میلیمتر گزارش شده است.


انتهای پیام/
برچسب ها: بارش باران ، رگبار ، باد ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار